/ My dustrats /

Har tampats med sådana här små (?) rackare hela dagen...

Dustrats
#1 / / Knaada:

Haha, ja dom ser ut att trivas tycker jag! Du spar dom i bur förstår jag...

#2 / / 3kärlekar:

Helt underbar bild! Jag har dem i varierande storlekar i mitt hem oxå och vet du vad??? De har kommit fram ännu mer nu sedan vi målade trappan vit vems idé var det??? hrmpf**

#3 / / Sandra:

Din blogg är alltid lika underhållande :)

#4 / / Annika:

Underbar bild! Hos oss finns det också många dammråtter...som den sanna djurvän jag är låter jag dem också frodas för länge ibland!!

#5 / / MARIELLE:

Hhaha snygg bild :)

#6 / / fia:

haha, då skulle du sett mitt rum du! Det går inte att gå in där utan att trampa på en massa kläder/skor/skolböcker. Under sängen har jag inte ens vågat kolla...

#7 / / NIna:

He he he

#8 / / Misen:

Nämen, nu har de vågat sig fram igen de små rackarna. Taskigt, tycker de kunde hållt sig borta. Men du, akta dig, en av dem verkade lite förkyld - bara det inte smittar... (eller den kanske är dammallergiker?;)

#9 / / mica:

Haha, rolig bild :)

#10 / / veronicasfoto:

Det är ju för att de är så söta som man sparar på dem in i det längsta!

#11 / / Angelica:

Jag ska förklara krig mot mina imorgonkväll hade jag planerat! För om jag inte gör det tar dom över mitt hem och barn tror jag ;)

#12 / / smäm:

hur nu dammtussar kan vara söta? :> dina vill man ju inte suga upp.

#13 / / Linda:

Haha, gulliga dammtussar ni har där hemma hos er! ;-)

#14 / / maria h:

haha cool bild :D

#15 / / * M E T T E *:

Den sötisen kan du skicka hem till mig! Här har vi bara anskrämligt fula dammråttor, och en och annan uppspydd mus :-)

#16 / / Anonym:

Det var ju kul ! Ska du inte köra något spel med dem?

#17 / / Mickan:

Hoppas du vann över dem idag så ert underbart fina golv syns ordentligt!! Mjauu.. :)

#18 / / Johanna:

Yey, dammråttorna är tillbaka! Eller det kanske inte är sååå yey, men kul för oss läsare :D

#19 / / W e b - L i n n . n o:

Nei nå skulle du sett meg i sofaen her når jeg så bilde. Gliste fra øre til øre og sa til gubben, Nei se hvem som er tilbake. :P Hehe han smilte godt. Haha fin den som nøs. :P

#20 / / Anonym:

Usch, jag har inte tagit upp kampen ännu, blä!

Får ta det imorrn, kanske...

#21 / / Anonym:

Dom där har övertagit hos mig med. Särskilt bakom tunga vitvaror... Morr!

#22 / / Benedikte Bull:

Genialt bilde! Du er virkelig kreativ, beundrer deg :)

#23 / / tjejen med kameran:

rolig bild =)



hittade precis din blogg och jag måste bara säga att den är helt underbar. Massor med fina bilder och inspiration! (har en liten fråga, som du inte måste svara på om du inte vill, men hur har du gjort så att själva "inläggs"-delen får skuggade kanter? tyckte det var jättesnyggt!)

#24 / / hemmabloggaren:

Visst är det underbart med mörka golv så att man ser dem ordentligt :D

#25 / / Veronica Berling Filipsson:

Ja, urs... sådana ska jag tampas med idag! Önskar att de hade varit lika söta dock... Mina är stora som katter!!!

Längtar efter mera kaninskrället! Han är så rolig med alla sina upptåg! :)



Trevlig söndag till er!

Veronica of BerlingDesign

#26 / / ullisar:

hos oss ser dom inte fullt så skojiga ut...!



stålmannenpjamasen på fotot nedanför känns igen :) EmmaLi har haft två! - när den ena blidde urväxt införskaffades en ny!