/ Bilder /

En av tjugo...

...med den här bilden. Kul! :)

Bläsinge
#1 / / hemmabloggaren:

KUL! Jag röstar så klart på dig.



Fin mage du har förresten, snart är den ett minne blott :-) Tur att du har så många fina bilder på den, jag saknade min enorma mage (gick upp 25 kg med min första) på något konstigt sätt. Kram

#2 / / Misen:

Roligt, den är verkligen jättefin! Åh vad fin du är med din "basketbollmage"! Längtan är bara förnamnet... :)

#3 / / Åsa:

Du tar verkligen jättefina bilder!

Lade min röst på bland annat din bild.

Lycka till i tävlingen!!!

#4 / / Annah med bebin i magen:

Det är ju min favorit bild som jag ville ha som tavla :) men oj vilka motståndare du har, helt omöjligt att välja någon som vinnare.

#5 / / Annies Fotoblogg:

Vilken vacker bild. Dramatiskt :)

#6 / / Bokmalen:

Otorligt vacker bild!! Du har fått min röst, länkar till tävlingen från mig så kanske du får några fler!!? Hoppas det är ok??? Kram

#7 / / Mico og Linn:

Har allerede stemt på ditt bilde ;)

#8 / / Lena:

Det är en väldigt fin bild! :)

#9 / / Gabriella:

Har redan röstat på den hos henne :P Och en till :) Mkt snygg!

#10 / / F R I D A:

röstade på den :) (det var så jag hittade hit) riktigt underbar!! :D

#11 / / Annika:

Du är väl värd att vara med bland de 20. Du är superduktig!!

#12 / / fru mju:

grattis!!! dina strandbilder är verligen härliga och det var många fina bilder med i tävlingen! (och hrmmm, nu kan man ju bara inte låta bli att jämföra med prinsens bild...)

#13 / / Anonym:

Grattis till nomineringen, bilden var verkligen jättefin! Jag gillar sättet som ljuset strålar genom molnen, underbart :)

#14 / / Annika:

Grattis! Det är en underbar bild! Kram

#15 / / Linda:

Vilken mäktig bild!

#16 / / Nilla:

Jättefint foto! Det ser ut som en vinnarbild! Ha det bra.

#17 / / Cicci:

Vilken fin bild alltså!!

#18 / / Linda:

Ohh den där bilden fastna ja för direkt när ja såg den i tävlingen:) satt säkert 10 min o bara stirra..;) Så mysigt och härligt intryck den gav/ger..:) Fin mage du har..lycka till med bäsen:) //Linda

#19 / / Jennifer:

Jösses så vackert..