/ Bilder /

Surpuppan

Surpuppan

Stoppa pressarna! Marken var täckt av något hemskt otäckt när vi kom ut i morse...

Nämligen [host] regnvatten. Blött på marken betyder [usch] våta tassar. Något som Esther tycker är heeelt fruktansvärt. Inte ens stryka sig längs med husväggarna eller lyfta-så-högt-på-tassarna-att-man-knappt-nuddar marken-stilen hjälpte. Fin i kanten? Mhm...

Men bada i isvakar mitt i vintern eller i rutten illaluktande tång går finfint. (?)

#1 / / Annika:

Ha ha! Jag kan se Esther med höga tasslyft framför mig! :) Ville gillar inte när det regnar mycket - annars går det bra. När det regnar mycket går han i rabatten och står och kissar länge - han som annars småskvätter 100 gånger (känns det som) på en promenad! Ibland går det tydligen bra att stå stilla? Hmm... ja, de gör som de vill, de små liven! ;) Ha en fin dag! Kram

#2 / / Linda:

skratt det där känner jag igen! Tänk att det är sån skillnad på vatten och (dyng)vatten!

#3 / / Lena:

Okej, fast 50 alltså? Det är fint, jag köpte ett sånt för ett par månader sedan också och jag älskar det! :)

#4 / / Åsa:

:-D

Regnvatten luktar inte tillräckligt mycket antar jag!

#5 / / Eva-Lena:

Vilken liten sötnos.

#6 / / Ulrika:

Fina reflektioner det blev på den blanka ytan.

Här regnade det som tusan igår kväll - när jag gick hem från krogen. Försökte skydda mig med en huckle men blev såklart dyngsur =)

#7 / / Gabriella:

Det är inte lätt inte :P

#8 / / Catja:

Tångbad passar en fin dam som är rädd om sin hy, det fattar du väl? :D

#9 / / tessi:

Fina. Vi hade med charlie som ett av alternativen om Tuvan hade kommigt ut med snopp ;)Hur mår du en dag som denna? Börjar du känna att det är tungt och vill att det ska vara dags för nersläpp eller hur känns det ?

#10 / / lina:

du är verkligen helt fantastiskt duktig på att fota. verkligen. ja blir hysteriskt avundsjuk. ohc hunden är tok söt.

#11 / / Mico og Linn:

Hihi værre med Mico for når han løfter på benet sitt for å tisse så tisser han alltid på den ene forlabben sin :P Det er ekkelt det.

#12 / / Misen:

Ha, ha - jag har hört att det finns stövlar för hundar... Kanske vore nåt för fina damen? :)

#13 / / Anonym:

God kväll snäckan..För min del så går det upp & det går ner med mitt illamående..har inte behövt besöka porslinskålen än..men kanske kommer det med..kan hoppas att man slipper...Men anara har man en lugn graviditet :) Ha en skön söndag kväll.kram kram

#14 / / hemmabloggaren:

Esther, my main mate! Jag förstår preciiiis hur hon känner.

#15 / / Elin, elinphoto.se:

Söta Esther, jag fårstår dig!

Regn är äckligt, otrevligt och läskigt, på alla sätt och vis...



Kramis!

#16 / / Fru Evelina:

söööööt!

#17 / / Sofia - f o t o:

haha, vilken söt!

#18 / / Wysteriia:

underbar bild!

#19 / / Linda:

aww, sötnosen. vår Musse är inte det minsta fin i kanten, han hoppade gladeligen ner i jorden idag och smutsade ner sina vita tassar. och han är katt! :P

#20 / / Hanna:

haha så söt =) kompisens nakenhund är exakt likadan när det regnar. Han tittar ont på en och ser ut att tycka att man är största plågomonstret i världen ;-)