/ Allmänt /

Hörru Mia, har du sett på maken?

Var det inte typ sådana här du surrade om i ett inlägg här om dagen? Jag tror bestämt du använde orden fruktansvärt och fula i en och samma mening. :P 
uggs
I vilket fall så kommer dom att bli helt perfekta att bara dra på sig när man ska ut med hund och barnvagn i vinter. Och liiiiite snygga är de väl också, visst?

OBS! Esthers blick har inget med det jag har på fötterna att göra...
#1 / / Linda:

Ser supersköna ut! Kan tänka mig ett par =)

#2 / / stina:

HAH! grymt skön blick från esther.



den kom! tio minuter efter klockan tio visserligen. jag smällde glatt upp schassit och satte på hjulen, men sedan tog det stopp.... jag begriper mig inte på bottenplattan... det är inte logiskt! ska be min sambo kolla på det imorgon, annars får jag ta hit en expert. mamma. ;)

#3 / / Mia:

Esthers blick säger allt haha. Det är du o jag Esther, du kan flytta ut till Kulltorp om du inte vill skämmas när du är ute på promenad ;-)

Kram

#4 / / jannica:

hoppas du får en bra dag , allt bra med dig?

här är det dåligt har nämligen fått ryggskott!

#5 / / Anna-Lena:

Jo, tycker fortf de är snygga! Har ett par modell lågare som snart åker fram! :D Me love Uggs!..

#6 / / Soya:

Jag har tyckt att dom varit så sjukt fula i ett par år nu, men med gravidhormoner i kroppen börjar jag överväga att köpa ett par själv. Kanske det du också råkat ut för :P

Har sett nånstans att dom har en lite lägre variant som jag är sugen på isf. Har så breda vader så jag kommer sällan i stövlar eller andra höga skor.



Kram

#7 / / Helena:

UGH! Coola :)

Diggar din hund nåt grymt!!

#8 / / Anonym:

Hej snäckan.Cool bild...eran hund är bara för söt...Ha en skön tisdag.kramar