/ Utveckling /

Går själv

SuperduperCharlie

Den här helgen har Charlie börjat gå. Som längst har han gått *trumvirvel* ett par meter heeelt på egen hand.  Herregud! Det är inte klokt vad fort det går. Känns som att min lilla (?) bebis plötsligt har gått och blivit stor. :)
#1 / / Mia:

japp helt plötsligt innan man vet ordet av börjar dom skolan:) Vilken söt stålmannen förresten:) Ha en fin kommande vecka! Kram Mia

#2 / / Nina:

Åååå duuuktiiig!!!!

#3 / / Linda:

Det var nog den sötaste stålmannen jag har sett! :-) Duktig kille som lärt sig gå!

#4 / / Anonym:

Åhhhhhhhhhh, så fin han är i Stålisdressen! Klart han klarar att gå när han har den på! Själv lade jag ut E:s första steg på Youtube - alla hade ju vääääääääääntat så eftersom han aldrig kröp, men 11,5 månader gammal släppte han taget! ;D

#5 / / Anonym:

Klart man kan sånt om man har en sån pyjamas :D (och heja heja, det måste va stort när ens barn börjar gå)

#6 / / Soffy:

hmmm blev nåt konstigt, det var jag som skrev kommentaren ovan!

#7 / / Annika Olsson:

Ååååhhhh...har precis upptäckt din underbara sida. Är själv ingen bloggare, men blir djupt imponerad av alla dina härliga bilder. Fantastiska foto.

Ta vara på tiden med din lille son, det går så fort och vips är han stor...

#8 / / ellen (ellerenellen.blogg.se):

ååh, vad sött! riktigt gullig är han i den där dressen ;D

#9 / / jossi:

naw vilken cooling asså ;D

#10 / / Emma:

oj va duktig han är. Min son som är 9 månader går med en sån där lära gå vagn, men d kommer nog. Måste säga att jag verkligen gillar din blogg å alla dina roliga och fina bilder.

#11 / / stina:

shit vad roligt! :D

go charlie!

man får hålla hårt i hatten.... ;)

#12 / / Dorothea - Tvillingmamma & Gravid:

men gud vad häftigt!

Grattis Charlie!!!! =) Vad roligt, hihi.

#13 / / W e b - L i n n . n o:

Åh så spennende. Nå er det enda mer ting du må holde vekk fra han. :P Snart begynner han å klatre også. :P Da går det unna c :P

#14 / / Nilla:

De är inte bebisar längre när de går...

(Fast var glad att han går, min son hoppade över att gå och gick direkt till att springa! ;-) :-)

#15 / / sienneis:

Åh,mitt hjärta brister av beundran!

Vilken SUPERHJÄLTE han är er skatt!



Grattis Charlie till din nyvunna förmåga!

Nu blir det inte en lugn stund för Esther, pappa eller mamma :)

#16 / / M:

Nämen.. Jag som trodde han flög?

Fast det är klart. Gå är ju en prestation det med. ;)

#17 / / Elin, elinphoto.se:

Ja, visst blir det en enorm skillnad när den lilla "bebisen" helt plötsligt går. Ge honom en månad eller två så springer han också! Då vill man bara stanna tiden och tänka på när de låg där alldeles stilla och bara tittade...



Kram // Elin

#18 / / berfin:

gu va kul!

kmr ihåg när de va så för min lillasyster , jag typ sprack av stolthet!

#19 / / Nadja:

haha jag kan inte fatta att jag följt dig sen innan han föddes.. man Oah o ahar med dig liksom =)

#20 / / Soya ★:

Åh va kul. Stella har också börjat gå nu i helgen :D

#21 / / Zarah-Lou:

Snart kommer ni inte hinna ifatt honom längre ;D

Sötaste stålmannen och lillkille! <3

#22 / / Linda&Ebba:

Go Charlie!

Go Charlie!

#23 / / Anki J.:

Vad duktig han är lille Charlie. Nu får ni lägga på ett kol för att hinna med charmtrollet när han rusar fram

#24 / / joacim:

H Ä R L I G T... W E H O O....



Nu skall Superman bara flyga iväg oxå och rädda världen. Fast det tar nog ett par år kanske...



Stor e han ju som brukar vara horisontal och nu e vertikal... HURRA!

#25 / / elmida.se:

Åååå så skoj!!!

Det går så fort och de blir så stoooora när de kommer upp på benen.



Ha en bra dag!

Kram kram!

#26 / / Sussi:

haha, duktiga stora Charlie :)

Elias älskar att krypa så han blir nog sen med att gå.



Kram kram!

#27 / / Miss Muffin:

Vad kul! Måste kännas overkligt att han plötsligt börjar knalla omkring själv. Han ser skitcool ut i sin Stålmannen-stass! Kram

#28 / / mini:

men ÅÅÅÅ sötaste stålis! kom hit så jag får krama dig! mini

#29 / / inteutanmindotter:

Vad duktig han är!

#30 / / Kirsi:

Det är så ofattbart hur fort det går. Helt plötsligt går dom och man känner att de små(?) blivit sååå stora. Jisses vad duktig han blivit. Min lille Alex har precis lärt sig krypa =)



Ha en fin dag kram

#31 / / Anonym:

Ja hjälp var fort det går. Gibson har precis lärt sig sitta.



Men du är säker på att han går då? I den där dräkten skulle jag nog gissa på att han svingar sig fram mellan möblerna! =)

#32 / / Josefine:

Ja hjälp var fort det går. Gibson har precis lärt sig sitta.



Men du är säker på att han går då? I den där dräkten skulle jag nog gissa på att han svingar sig fram mellan möblerna! =)

#33 / / Linda - ehtela.com:

nämen! oj vad tiden går! känns som inte alls länge sen man läste att han fötts! har ju hängt med sen bloggen hette en bulle i ugnen, och nu har bullen börjat GÅ! inte klokt :P

#34 / / Linruz:

Gud så underbar han är på den bilden.

Ja tiden går otroligt fort...snart springer han för fullt.

kram Lina

#35 / / Petra:

Va stor han är nu!!! Å så går han, duktig Charlie!! Antar att du är ännu stoltare nu :)



kram

#36 / / Viola o Leah:

Ja visst går tiden fort? den bara susar iväg....

#37 / / jossa:

Häftigt! Tiden kommer att springa på och vips! så sitter jag oxå och skriver att vår lilla skrutt precis börjat gå.. :)

#38 / / J o h a n n a:

Åh så söt han är! Va roligt att han går nu! De där stålmannekläderna har vi också här hemma, fast de var i storlek 56 och är urväxta för länge sen. Det går verkligen fort! Här dröjer det nog inte så länge till innan sonen börjar krypa.

#39 / / Linda:

wow vad duktig han e. och vad snabbt det gick. tyckte nyss du skrev att det inte gick så bra för honom att gå haha. Duktiga killen!

De blir stora alldeles för snabbt.

kraaam

#40 / / Karin:

Vilken söt liten superman :D /Karin

#41 / / Linda:

Dra på trissor, snart flyttar han hemifrån...

#42 / / Misen:

Oj! Vad duktig du är Charlie! Simon håller på att öva för fulla muggar. Ja, inte klokt vad tiden går, känner igen det där med att helt plötsligt tycka att de är så stora. Det är både läskigt och spännande. Kram på er!

#43 / / Annika:

Oj, redan?! Tiden går fort... Kram!

#44 / / Johanna:

Å vad duktig han är! Svisch, bara så har han moppe och hela köret. ;)



Novas kusiner säger att när man börjar gå, då är man inte bebis längre. Det är själva definitionen på bebis, typ. Så nu är han en liten kille istället. ;)

#45 / / Linda-Marie:

Vilket charmtroll han är! Man blir alltid lika glad när man tittar in här!!



Jag tänkte passa på att fråga dig om typsnittet du gjort av din handstil på www.yourfonts.com. Behövde du göra något för att få det gratis? Jag såg nämligen att du hade skrivit att det var alldeles gratis, men nu när jag försöker så ska man betala $10...? Tänkte om du hade något knep! =)



Tack för en mycket underhållande och välgjord blogg. Jag skrattar dagligen!

#46 / / Anonym:

Duktig du är på att fota ! Vad använder du för inställningar eller kamera ? Själv har jag en canon 1000d :)

#47 / / mica:

Duktig du är på att fota ! Vad använder du för inställningar eller kamera ? Själv har jag en canon 1000d :)

#48 / / Mimmi:

En sån underbar liten/stor sötnos! Ser att fler än jag föll som en fura för den coola stålis-pyjamasen på H&M. Min lille hade den som nyfödd och naturligtvis var jag tvungen att skaffa en i "gå-storlek" med. Kram Mimmi Ps. Älskar alla dina underbara bilder!

#49 / / Anna-Lena:

Hi hi så sött!.. Och vad duktig! Visst går det fort med de små... Min "lilla" har ju blivit 2 1/2!!! Arggghhhh... hinner inte med?.. ;) Ha sköna dagar!

#50 / / Stina:

Det där var nog en av de sötaste pyjamaserna jag nånsin sett! ^__^

#51 / / Anouk:

Men GUD vilken härlig blogg!:D Riktigt fina bilder... ny bevakare



Keep up the good work!

#52 / / Tess ♡:

Hur gammal e din son ? :) Sjukt söt är han !!