/ Filmer, serier & sånt /

Vill se

Rabbit Hole

Börjar böla bara av att kolla på trailern men vill ändå se den. Ibland kan det vara skönt att få rensa tårkanalerna ordentligt. :)
#1 / / Linda&Ebba:

Oj. Och jag som inte riktigt hämtat mig från Ps... I love you som gick härom veckan...

#2 / / Kristin:

Gud ja, där föll det tårar vill jag säga!

Jag tycker dock det är så himla synd att Nicole har opererat läpparna så till den milda grad att jag nästan inte kan titta på henne längre. Hon som var SÅ vacker! Inte riktigt lika illa som Meg Ryan, men nästan... Två tummar upp för trailern, två ner för ankläpparna ;)

#3 / / I N I S E N:

Alltså, jag kommer böla sönder mig till den där... Uhh, fick gåshud av obehagskänslorna bara av att se på trailern :(

#4 / / fröken K:

Usch usch, ska man verkligen se sånt när man har barn? :)

#5 / / Jennie (mamma till Sixten):

Hua, ja det verkar vara en stark film! Men som du säger, visst är det härligt att för en gång skull få gråta ut riktigt ordentligt och ha en film att skylla på...hehe



Ha det, Jennie

#6 / / Lisette A:

Ja, tårarna rinner man bara ser trailen..

#7 / / Jossa o Jack:

Jag känner mig pånyttfödd efter en riktigt bra gråtfilm!

#8 / / Åsa:

Klarade inte ens av att se trailern.

Nej tack! Det blir alldeles för mycket för mig...

#9 / / Gunnel:

Åh herregud. Undrar hur stor sonen måste bli innan jag klarar att se den...

#10 / / Johanna:

Fy. Ja, jag vill också se den. Nu ska jag gå och titta när den kommer hit. :)

#11 / / Mickan:

Verkar sorglig... :(

#12 / / Susanne:

Men gud, sitter här och tokbölar nu. Av bara trailern. Måste-se-film. Fast vågar man...?

#13 / / Anonym:

Den där blir det till att se hemma, för i en biosalong skulle mitt bölande och hulkande störa alla...!

#14 / / :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*::

Åh den vill jag också se.... måste måste!

#15 / / Fia:

en vill-se-hemma-film. så man verkligen kan släppa loss de där tårkanalerna.

#16 / / *Mette*:

Ryyyyyyyyyyyyser!!! Vill också se. NU.

#17 / / annika:

krokodiltårarna föll i 2.28 min. den här måste jag se!