/ Bilder /

Öland

Öland sep 2010
#1 / / Jossa o Jack:

Den med lammen var lovely!

#2 / / Johanna:

Alla bilder var så fina, men de två mittersta var det nåt extra speciellt med! Förstår inte hur du hittar alla fina miljöer!

#3 / / sia:

Flotte bilder, mystiske og med stillhet en tar til seg med en gang <3

#4 / / Ida:

Du tar helt magiska bilder!

#5 / / Sofie:

Det behöver inte vara soligt och varmt för att det ska vara vackert på öland. Underbara bilder!

#6 / / maja:

du har alltid sån annorlunda stil på dina bilder,jag gillar det, fint! :)

#7 / / Lilla jag:

Det är alltid lika trevligt att kika in hos dig. Din känsla för bild är helt otrolig!

#8 / / Jes:

Å vilka härligt sköna höstbilder!



Kram Jes ♥

#9 / / christina:

Vilka fantastiska bilder!

hoppas ni haft en mysig helg!



Kram

#10 / / Anne:

Uuuuuunderbart!

#11 / / CamillaH:

Så vackert!

#12 / / Emma på Öland:

Du är fantastiskt duktig med kameran och att hitta fina motiv och vyer!

#13 / / Alice:

Vilka fina foton, och super snygg blogg! :D

#14 / / Malin Guinn:

Underbara bilder, mysig kansla far man av dom!

#15 / / Solveig:

Jättevackra stämningsbilder! Du är fantastiskt duktig vet du det? Önskar dig en fin vecka! Kram♥

#16 / / FOTOGRAF JENNY VENNBERG:

Gud vilka underbara bilder !

Jag önskr jag hade en sån miljö i min närhet !

#17 / / Ellen Lindberg:

Riktigt fint!

#18 / / Madeleine:

Hur får du till det dimmiga vita ljuset i bakgrunden?

Grymt!

#19 / / sunshine:

hahaha! älska de svarta fåren xD

#20 / / Junitjej:

Vilka vackra bilder från Öland!

#21 / / Ingen vanlig dag:

Vackert. Fotot med de tre fåren är så jädrans bra!



Kram/Kristina

#22 / / Ann-Louise [En bulle ur ugnen] svarar::

Madeleine: Tack! :) Det var jättedimmigt när jag tog bilderna så det dimmiga vita ljuset beror på det.

#23 / / Elenore:

Underbart! Vilken dröm att få fota i sådant ljus. Måste ut med kameran någon tidig morgon.

#24 / / Cornelia:

gud så mysiga bilder!

#25 / / Linda&Ebba:

Sådärja! Nu blev vi sugen på en tripp till Öland. Ser så mjukt och mysigt ut på dina fina bilder!

#26 / / Matilda Barnboksillustratör:

vad härligt det ser ut!

#27 / / Erika:

riktigt läckra bilder!

du är duktig!

#28 / / Konrad:

Jag var faktiskt på IKEA idag och letade ramar. Väl på plats såg jag deras nya utbud av konst, stora bilder som kära konsumenter så glatt hänger upp på sina väggar. Det är så spännande att se vad som är konst i människors ögon. Jag hade gärna sett fler bilder i stil med dina, alltså enkla motiv med en vågad komposition. För mig är det mer intressant. En svår nöt.

#29 / / hemmabloggaren:

Jag ällskar Öland och jag ällskar sättet du fångar det på också.

#30 / / Angelica:

Jag har aldrig varit på Öland så vet inte hur det ser ut. Men bilderna får mig att tänka på Skottland! :) haha

Jättevackra är dom.

#31 / / Towe:

Underbara harliga hostdimma! Vackert! towe.

#32 / / Felicia:

Ååååh wow vilken får bild! Ja vill ha!!!

#33 / / Alma:

Hejsan!

Underbara bilder och inspirerande blogg!

Kika gärna in på min om du har lust...

Ha en fin dag!

Kram

#34 / / Anneli - A'la Foto:

Underbara bilder! :O)

#35 / / Milla:

Mycket vackra och stämningsfulla foton!

#36 / / Benedikte Bull:

Slående vakre bilder! Det 3 bilde var utrolig sjarmerende.. :)

#37 / / Johan:

Helt underbara bilder!

#38 / / Clara:

åh superfina bilder:D

#39 / / Sienneis:

Läste Johan Theorins böcker i somras, dina bilder känns som klippta och skurna till dem...

De utspelar ju sig dessutom på Ölandet :)



Hoppas ni har det gött!

Kram

#40 / / Sara:

Hej.

Längesen jag var här och ville bara säga hej.

Underbara foton/bilder som alltid.

Hoppas allt är bra med er annars :)

Kram Sara

#41 / / Anna-Lena:

Mmm... jag riktigt känne hur det doftar Öland... :D Underbara bilder!..

#42 / / Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline:

Mycket snygga bilder!

#43 / / Anna-Malin:

tusen tack för att du delar!!



de mest underbara bilderna jag sett på länge...

#44 / / Anonym:

Vilka fina foton! Spec den med fåren! :3

#45 / / Johanna:

(det var jag soom kommenterade innan) kommentar nr 44 heh

#46 / / Pernilla:

Underbar ton i fotona!

#47 / / Discount Ugg Boots:

I truly appreciate the content of your website.. Keep going.

#48 / / Coach Outlet Online:

good!!!

#49 / / Coach Factory Online:

I am a novice, your success is my inspiration.Indeed, it is wonderful

#50 / / Coach Factory Outlet:

coach factory outlet feature a predominantly black upper constructed from a soft nubuck as well as patent leather which can be noticed on the Air Max 90 toe box.

#51 / / Woolrich:

L . a . collezione è piena di outwear stylish elizabeth accessori every tenervi not aspetto fantastico sulle piste elizabeth nella baita, mentre allo stesso pace, contiene una collezione di parka elizabeth bomber che sembrano terrificante indossato durante l . a . vita quotidiana. MY PARTNER AND I materiali vengono combinati inside modo account 's great di ottenere repellenza morbidezza, resistenza elizabeth l'acqua, rendendo questi piumini Woolrich adatto every l'inverno a giorni di pace inclemente. Molti clienti tornare ancora elizabeth ancora, del tutto soddisfatto della qualità del prodotto.

#52 / / abercrombie:

http://www.abercrombiefitch-it.com abercrombie

http://www.abercrombiefitch-it.com abercrombie milano

http://www.abercrombiefitch-it.com abercrombie e fitch

#53 / / Hogan:

http://www.hoganssitoufficiales-italian.net hogan

http://www.hoganssitoufficiales-italian.net hogan sito ufficiale

http://www.hoganssitoufficiales-italian.net hogan scarpe

http://www.hoganssitoufficiales-italian.net scarpe hogan

http://www.hoganssitoufficiales-italian.net hogan outlet

http://www.hoganssitoufficiales-italian.net outlet hogan

http://www.hoganssitoufficiales-italian.net hogan interactive

#54 / / sdf:

http://www.louisvuittonreplicahandbags-us.com