/ Första graviditeten /

En underbart galen människa

Syftar på vår barmorska som vi ska till idag. Förra gången skämtade hon om svaret på mitt hivtest. Hon rabblade upp det ena provsvaret efter det andra och när hon kom till hivtestet blev hon helt tyst för en sekund och så säger människan att det inte ser så bra ut... 

What!?

Och sen började hon gapskratta och vi med. Haha! Tur att jag har samma sjuka humor. Vem som helst hade lätt kunnat få en hjärtattack av det det där. :P

Tittar ut
Jag tycker hon är helt underbar och hon har mitt största förtroende. Önskar att hon kunde följa med på förlossningen. I vilket fall så ska det bli skönt att kolla upp alla värden, lyssna på hjärtljud och höra efter om de där förvärkarna som jag har ibland... 
#1 / / Fia:

nejmen det är ju huuuur länge sen som helst som jag klickade på din länk, men det är ju här du är! eller NI - grattis! måste skynda läsa ikapp allt som hänt (låter för övrigt som en fantastisk barnmorska och inte alls en sån skräcködla man hör om titt som tätt. önskar mig en sån som din när det beger sig)!

#2 / / Misen:

Skönt med barnmorskor som inte tar allt så allvarligt. Jag älskar vår också som är så lugn och verkligen passar oss. Håller tummarna för att alla värden är på topp!

#3 / / Gabriella:

Perfekt att hitta någon du trivs med så mkt, måste vara jättejobbigt om man inte litar på banmorskan i ett sånt här läge!

#4 / / Helena/roomservice.blogg.se:

Såg på AFV hur en barnmorska skojade att hon tappade bebisen men det var bara en docka. Pappan var med på det hela. De skrattade alla hysteriskt åt det. My GOD!

#5 / / Anonym:

God eftermiddag.Ha en skön måndag.kramar

#6 / / Pethra på Inredningsbloggen:

Haha, vad roligt! Ja, tur att Du också hade sjuk humor. När jag blev stungen av en geting i munnen fick jag åka akut till sjukhuset, slapp stå i kö och in till doktorn med en gång. Såg ut som en utomjording. Då skrattade både sambon och jag (som frågade "Vill Du ha en puss") och både läkarna och sköterskorna släppte på allvaet och tillät sig också skratta och skämta. När de väl gett mig intravenöst. :-)