/ Inredning /

Apropå gårdagen...

Vi kom ju hem med något hårigt, platt och trådigt istället för den där förvaringsmöbeln igår. Nu föll det sig nog så turligt att vi kom hem med en förvaringsmöbel i alla fall...

Allt är ju som sagt en tolkningsfråga men Esther tycks i alla fall ha bestämt sig för att den nya mattan yppar sig perfekt till sovförvaring.
 
Sovförvaring?

#1 / / Hemmabloggaren:

Perfekt, och snygg var den också!

#2 / / Gabriella:

Vad snyggt inrett !

#3 / / Misen:

Så klart, fyrfota-vännerna hittar alltid de bästa platserna. Snygg matta! Förklaring på det där med byrån/förvaringsmöbelns vara eller inte kommer kanske? Jag ska nog se Arbogadokumentären jag med om en stund. Ha en trevlig söndagskväll!

#4 / / Linda P:

Gott betyg, med andra ord ;)!

#5 / / Karin:

nu är sidan nära:D ses imorgon! kram

#6 / / Linda:

Sedär... Ebba & Palten var inne på rätt spår...

Hoppas helgen varit bra!

#7 / / Peter:

så jäkla söt, synd att hon är så rädd för mig jag får väl smyga mig på när hon ligger sådär o sover nån gång:)

#8 / / J o s s e:

Otroligt söt hund!..=)



Ha en fortsatt fin kväll!

#9 / / Soya:

Åh tack för komplimangen, nu blev jag glad :)

Låter som du har ett kul jobb?

Kram

#10 / / Malin:

Vilken sötis! Härlig matta också!

#11 / / stina:

åh! ni har köpt "min" lampa! :D

jag hatar när saker man fluktar efter hamnar hos personer man känner, man blir lätt avis. (eftersom man inte har råd att införskaffa dem själv... :p)

#12 / / Jag och fotbollsspelarn:

Är det hampen måntro? ;)



kram

#13 / / Cavvetjejernas matte:

Esther tycks ha hittat bästa platsen! Ser gött ut

#14 / / Catja:

Rolig PSmoff. Ser ut som (F)ester ligger UNDER parkettgolvet. :) :)

#15 / / Anonym:

haha va gulligt!