/ Bestyr /

Fyndat bästa kjolen

Kjol
Hur bra är inte det här? En kjol som inte bara är en kjol utan som man kan använda på flera olika sätt.

Och nej, den hängde inte på någon gravidavdelning utan finns på Indiska för bara 99.50.- Det ni! Jag roffade åt mig tre stycken på en gång. Det är bäst att passa på för det är ju praktiskt taget omöjligt att hitta snygga "normala" underdelar när man bär runt på en jättemage. 

Bäst av allt är att jag både kommer att kunna ha den nu och efter. Skön och bekväm är den också och längden den går att justera. Det är typ som att gå runt i ett par mjukisbrallor fast det är en kjol. Riktigt najs...
#1 / / Jag och fotbollsspelarn:

Åh den där har jag provat, en riktig pärla, fanns dock inte i min storlek, men den är superbra och superfin =)



kram

#2 / / Misen:

Såg jättefin ut, vilket kap! Då blir man lite glad. Kanske det jag ska göra ut och shoppa lite. Men, det känns lite bättre efter filmen och godispåse i enorma proportioner (ja, mycket choklad blev det). Hoppas du har en skön kväll och får sova inatt! Kram!

#3 / / Helena:

Nämen DET var verkligen Bästa plagget!!!

Helt super:)

#4 / / Julia:

söt!

#5 / / Gabriella:

Smart! Jag brukar oxo köpa flera st om jag hittar ett plagg jag trivs i :-D

#6 / / Dress Like a Princess:

Finfin :)

#7 / / Soya:

Den svarta har jag med. Klockren även för mig som är bred åt alla håll :)

#8 / / Fia:

som en modebloggare skulle kommenterat: men GE MIG!

#9 / / Lina:

hihi, har en sådan svart och tänkte härromdagen att jag skulle spara den till nästan gång jag blir gravid. Perfekt då ju :-)