/ Allmänt /

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig...

Hum?Typ som idag. 
Rätta mig om jag har fel men åkte vi inte iväg för att hitta och införskaffa en ny förvaringsmöbel till "chmaggies", "projektets", "bullen i ugnens" alla grejer? 

Efter några timmars letande runt om i Kalmar kom vi tillbaka med något hårigt, trådigt, yvigt, fluffigt, platt och vitt i storleken 200 x 140 cm istället. Hur nu det gick till?

Att det ska vara så omöjligt att komma ut helt tomhänt från Ikea någon gång? :P

Så nu har vi tänkt och tänkt om och så till slut kom vi fram till att vi gör allt helt annorlunda istället. Vi flyttar lite saker här och flyttar lite saker där så blir det nog jättebra till slut.
Eller så får vi helt enkelt vänta tills vi snubblar över den där möbeln som vi så gärna vill ha...

#1 / / Linda:

skratt en matta...?

#2 / / Hemmabloggaren:

Mycket märkligt, hittade ni en överkörd katt på ikea?!

#3 / / Jag och fotbollsspelarn:

Ikea är mitt andra hem.



Kram

#4 / / Linda:

Tusans! Vem tror du tog det då?! Jag gissade på en isbjörnsfäll, när Patrik sa; mäh det måste ju vara en matta...

#5 / / Pethra på Inredningsbloggen:

Det låter som en matta jag kollade in på IKEA på webben igår. Vad för slags förvaringsmöbel är ni ute efter? Och ska den vara i barnslig stil?