/ Note to self /

Note to self

Hädanefter kontrollerar du ALLTID att hundbajspåsen är hel innan du börjar plockar upp... På det viset slipper du få en otrevlig överraskning i handen.
#1 / / Natha:

Ajajaj som de kan gå;)

#2 / / © K A T T A:

haha, uuh! ^^

#3 / / Gabriella:

Eu eu eu EUE!!!

#4 / / Anna-Lena:

Ja... haha... låter som en plan! ;)

#5 / / Jag och fotbollsspelarn:

Haha bajskaka oväntat i handen är väl inte så önskat kanske =P



Kram

#6 / / Mia:

Allt för dig!! Lådan är upplagd :-)

Kram

#7 / / Anonym:

JA man får hoppas på bättre tur denna omgång :) kommer inte ge upp förs det visas resultat :) Ha en skön kväll.kram kram

#8 / / Jag och fotbollsspelarn:

Pinglan, du är utmanad hos mig om du känner för det ;)



Kram

#9 / / Ida:

Förstår att ni längtar efter bebisen. Vad skönt att du fortfarande mår bra.

Jag är ganska van att kolla så att bajspåsarna är hela, jobbar på hunddagis och jag tror faktiskt att jag inte har lyckats få en trasig påse ännu och jag hoppas att jag slipper.

#10 / / Linda:

asg noterat! Learning by doing eller?!



Vad pysslar du med vid dataskärmen då?

#11 / / Anonym:

ajajaj... ^^

lider med dig