/ Första graviditeten /

Underbart

Vaknar för andra dagen i rad och känner mig helt utvilad. Så nu sitter jag här med massor av överskottsenergi och försöker komma på vad jag ska göra med den. 

Funderar

Jag tror jag börjar med en rejäl söndagsfrukost och en långpromenad så får vi se sen. Den där energin har ju en tendens att försvinna på ett nafs när man går och är höggravid. 

Ibland räcker det med ett par tre trappor så både flåsar man och är tröttare än en ringrostig maratonlöpare på åttio bast. Som inte bara är ringrostig och åttio utan som dessutom är inne på andra loppet för dagen... :P
#1 / / Soya:

Önskar jag också orkade gå en promenad :(

#2 / / Josefin:

vilken fin blogg du har, hit kommer jag komma tillbaka igen! :)

#3 / / Gabriella:

Det var ovanligt att du är utvilad, grattis! :)

#4 / / Petra:

HEj gumman!!! Va skönt att du får sov, ta vara på det nu!!! Du kan ju alltid komma å hjälpa mig å sy om du har tråkigt, hahaha!!! Ta hand om er idag!!! kram

#5 / / Soya:

Hoppas promenaden var skön.

Du vad jobbar du med specifikt?

*nyfiken i en strut*