/ Bilder /

Kalmarsund igår

Kalmarsund

Jag älskar att bo vid havet. Ingen dag är den andra sig lik. Att få se och uppleva den ständiga förändringen ger mig energi. Man kan ha haft världens jobbigaste dag men så kommer man ner och ser det här, stannar upp och andas ett litet tag. Då kan man ju inte bli annat än glad...

#1 / / Lola:

Jisses vad vackert!

#2 / / H A I D I J A K O B S S O N:

Vilken fin blogg du har :D<3

#3 / / Madde:

Ja, visst är det så? Jag bor visserligen vid dalälven, men havet är inte långt ifrån. VAtten är magiskt, rofyllt och vackert. Ha en jätteskön tisdag. Stor kram!

#4 / / TuffLoysan:

Åh vad underbara bilder. Som alltid.

#5 / / alacs - Mitt i Fågelsången:

När jag ser dina bilder saknar jag Kalmar! Tillbringade många veckor på Teleskolan under en 3-årsperiod för mååååånga år sedan.



Kram

#6 / / Sussi:

Oj så vackert, jag förstår dig...



Gott Nytt!



:)

#7 / / Linda&Ebba:

Men åååhhh, va fina kort!

Själv bor vi vid ett träsk. Inte lika fint. Det har varit en tjärn. Grannen, som har bott här hela sitt liv berättar gärna om när hon var liten och de åkte skridskor här. Nu är det stora grästuvor som sticker upp som kamelpucklar överallt. Ditt vatten är finare än mitt (fast de försökte få det till strandnära tomt när det var dax att betala fastighetsskatten ett år, överklagades direkt förstås men man kan ju alltid skryta med det... eller...?)

Ha en bra tisdag!

#8 / / Anonym:

#9 / / * M E T T E *:

Divine colors! Fast det är där borta på "baksidan", hehe. Tack snälla för toffeltipset!

#10 / / Karin:

Så vackert:) Har ni fått någon snö än?:D kramar

#11 / / Lilla jag:

Å vilka vackra bilder!

#12 / / Josse:

Vackra bilder!

#13 / / JoHanna:

Åh, jag bodde alldeles vid Kalmarsundsparken förut. Längtar tillbaka lite just dit vid vattnet när jag ser dina bilder..

#14 / / Lena:

Fina bilder, så härliga färger! :)

#15 / / Åsa:

Vad härligt det skulle vara att bo i närheten av vatten. Jättefina bilder!

#16 / / Fia:

Mycket fina bilder:) Mys att bo vid havet:D

#17 / / Annika:

Underbara bilder! Åh, svanar... Nu vill jag också bo vid havet! Kram!

#18 / / Matilda:

vilka härliga foton! och jag håller helt och hållet med, jag har bott vid vattnet hela min uppväxt och jag saknar det verkligen nu när jag bor i stan. inte en droppe vatten så långt ögat kan nå...förutom då det regnar förståss.. suck.

;-)

#19 / / Jessie:

Oj så härliga bilder!

Underbara färger, och första fotot med svanarna är ju så vacker!

Trevlig tisdag!

#20 / / Peter Olofsson:

Härliga bilder måste jag säga, bor på Södertörn utanför Stockholm, en bit till havet. Hade förmånen att plugga ett år i Kalmar och arbeta på Kalmar sjukhus nästan varje morgon så cycklade jag till Stensö och sprang en runda där, tråkigt nog fotade jag aldrig den tiden, desto mera nuförtiden. Har två bloggar www.jernsaxen.blogspot.com samt www.jernsaxen.blogspot.com bilder förekommer på bägge lite beroende på dagsform titta gärna in om du har tid. Gott slut och Gott Nytt önskar jag dig mvh från Peter Olofsson

#21 / / Loba:

Vilka otroliga färger!Har följt din blogg lite i det tysta ett tag och blir ofta tagen av dina bilder och glad av vardagsbetraktelserna.

#22 / / Solveig:

Magiska bilder!- Som en saga, man tror knappt att det är i verkligheten!! Jag bor nära hamnen (Göta älv) i Göteborg och brukar strosa där alltsom oftas. Jag fick oxå några vackra bilder som jag döpte till "hamnblues" hehe..Mvh/Solveig

#23 / / Bokmalen:

Oj,oj, vilka otroligt vackra bilder!!! Du gör rätt i att njuta för det är ju inte alla förunnat att ha sådana vyer så nära tillhands... Kramen, Maria

#24 / / Sweetish:

Otroligt vackert! Ja, havet läker. Gott Nytt År! Kram

#25 / / Anki:

Så vackra bilder! Gudomligt! :-)

#26 / / Johanna:

Fantastiska bilder, du är så duktig! Och visst är det härligt att ta sig tid att andas ibland...

#27 / / Linda:

åh så härligt! och svanar är så fina!

#28 / / Babbi:

Kan tänka mig känslan alltså.. fina bilder.

#29 / / Alexandra:

Håller med dig.. Havet är livet.. Ville bara önska dig ett gott nytt år..!

#30 / / Fia:

Så vackra och stämningsfulla bilder! Lyllo dig som bor vid havet. Jag önskar att jag också hade ett litet hav att gå till för att samla ny energi...



Gott nytt år på er!



Kram!

#31 / / Vilda-Hilda:

Jag vet precis vad du menar. Jag är oxå en person som älskar havet. ^_^



Ps... hoppas Julen varit bra!



Kram / Vilda-Hilda

#32 / / Emma:

Och glad blir man av att kika in på din blogg! Tack för all inspiration och ditt goda humör!

#33 / / Anna-Lena:

Åh vackra vackra Kalmar! :D Och så fint porträtterat! :) Ha en skön kväll och ett

Gott Nytt År.

Kramar

#34 / / sandra:

Du är grymt duktig! :D

#35 / / Junitjej:

Vilka vackra bilder!!!

Vill du veta varför jag tycker om din blogg så mycket?!

#36 / / hemmabloggaren:

Det är vackert, det är fantastiskt och så underbart, håller med dig.

#37 / / Anki Jönsson:

Så avundsjuk jag blir ;)Jag gillar havet så vid alla årstider och har här ca 40-45 min körväg innan jag når havsstranden.

Kram

#38 / / Slottsträdgårdsmästaren:

Helt fantastiska bilder...

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!

#39 / / Cavvetjejernas matte:

Så otroligt vackara bilder!

#40 / / Emma:

Vackert! Och fin blogg du har.

#41 / / M:

Så otroligt vackert!

#42 / / Elfrida:

HERREGUD! Snacka om att verkligen lyckas! Jag bara älskar bilden på de två svanarna! Ojojoj, jag blir mållös så det är lika bra att sluta skriva nu, innan jag skriver ett helt A4 med känslor som faller över en vid synen av just den bilden.



Du är ju grym!

#43 / / uygiy:

Hesheng hat factory was established in 1994 in Dongguan, a professional hat ( bag) manufacturer. After 10 years of development , co- Sheng has grown to cap bags excellent supplier industry , one with nearly 400 well-trained staff ,wholesale designer handbags, advanced equipment and more than 10,fake designer handbags ,000 square meters of modern workshops, cheap designer handbags, to ensure that every enough on 400,000 capacity, knockoff handbags, security, on-time delivery is our practice.We have built a complete headwear industry production system , so you can ensure that we provide high quality and wide range of products to our customers from around the world . We not only provide ordinary baseball cap ,knockoff designer handbags , with a strong new product development capability ,knockoff handbags, we can also produce a variety of complex new hat ,replica jewelry, the company is ISO 9001 certified .



We believe that customer satisfaction is the key to success , so we have to ensure that our customers can be filled in together high-quality products, competitive prices , punctual delivery , good , good service . Companies have very professional sales team to ensure that any advice and customer questions can be timely / satisfactory reply .Because of this , and now some of the world famous brands have chosen to Hesheng cap bags Co., Ltd. as its stable replica designer handbags supplier .



We look forward to your advice and service needs of your cap bags !

#44 / / ewfrv:

http://www.wholesaledesigner-handbags.com replica designer handbags



We are a professional replica designer handbags wholesaler from China, supplying cheap designer handbags,replica jewelry and replica eyewear. high quality, cheap price, we also accept drop shipping.we can ship the knockoff handbags to US,UK,AU,CA etc countries. on our online shop, you can find there are thousands of different new styles replica designer handbags for you choose. you can set up your own store, wholesale designer handbags from us, and sell them in your country for large profit. isn't it a good idea to retail fake designer handbags?come to join us.You'll never regret it!