/ Första graviditeten /

Lycka

Jag får på mig dom igen?! Jihoo! Syftar på de där blåa sakerna. De som sitter som ett "ålaskinn" runt mina ben.

På igen!
#1 / / Babbidesign - [Design & Foto]:

Du måste ha gått ner i vikt supersnabbt, vad skönt det måste kännas :)

#2 / / Soya:

Åh grattis, här går det frammåt :)



En ny utmaning till dig i min blogg!

KRAM

#3 / / Therese - Eira min ögonsten:

Grattis!! :)

Visst känns det bra? Jag vart överklycklig första gången jag kunde få på mig mina jeans :D Fast magen hängde över ända ner till knäna! :P

#4 / / Caroline:

Haha, va skönt för dig. Va fort det gick! Ha en bra dag!

#5 / / Kerstin:

Grattis!! :)

Ha en fin helg.

#6 / / EmmaL:

Men ÅH!

VAD är det för objektiv??

#7 / / Ina:

Det gick undan! Hoppas det går lika snabbt för mig den dagen jag har klämt fram en knodd :D

#8 / / Åsa:

Nog känns det härligt när man kan ta på sig de gamla vanliga byxorna igen!



Efter Gabriels förlossning har det tagit en otrolig tid att komma i byxorna. Det är först nu, ett år senare, som jag börjar kunna ha de vanliga byxorna.



Ha en underbar helg!

Kram!

#9 / / Elin, elinphoto.se:

Det gick snabbt minsann (bara liiiiiite avis).

Själv jobbar jag mig sakta in i de gamla blå...

Har köpt ett par nya med lite större midjemått, det känns fint :-))!



Kramis & ha en bra helg!

#10 / / elmida.se:

Fuuuuuuuuuuusk!!!

Jag kommer inte i mina än.... =(

Frågan är om jag någonsin kommer att göra det....



Ha en mysig freeedag!

Kram!

#11 / / Beyond the sun:

Stort grattis :) Det tyder ju på att det bara går framåt.. ;)

#12 / / Nina:

Men hörru - du har ju precis fått barn - hur är det bara möjligt? :-) Gratuelrar!

#13 / / camilla:

Yahoo!!! Vilken känsla :)

#14 / / Anonym:

fy vad fuskigt...... 5 kg kvar för mig, blääää.

e inte avis alls jueh.... ;.)

#15 / / Mico og Linn:

Gratulerer så masse

#16 / / Sofia:

jag känner mig fetare än fetast just nu.. och mina fina blå ligger så fint i min nya garderob.

Hoppas hoppas min viktnedgång sedan blir lika smidig! :)

#17 / / Linda:

Grattis! Måste kännas toppen att få tillbaka kroppen =)

#18 / / Anki Jönsson:

GRATTIS! Så duktig du är....

Kram

#19 / / enmamma:

Grattis! Bra jobbat! Gick du upp mycket i vikt? Jag var nog också snabb att gå ner, men när dottern slutade amma, gick jag upp igen för då var jag van att kunna äta mycket. Typiskt. Nä, jag ska inte ta ifrån dig glädjen, bara förbereda dig mentalt på vad som kan hända sen! ;) Lycka till, och du, visst är det underbart! Och vet du, det slutar inte! Möjligen att det blir lite tuffare för problemen växer med barnet.

#20 / / Pethra på Inredningsbloggen:

Grattis, grattis, Du är ett levande underverk, jisses så härligt att få på sig jeansen!