/ Luncher med E /

Nyss lunchat med Esther... (som jag gör varje dag)

Mums!

Idag smaskades det efterrätt ute i solen tillsammans med Peter. Sämre luncher har man ju haft... :)
#1 / / Anonym:

God eftermiddag sötis...Så gulliga bilder och så bra färger det är...nu känner jag att det är dax att köpa en ny kamra :) ha en skln dag i värmen..stor bamse kram

#2 / / Jag och fotbollsspelarn:

Oh det där ser inte helt fel ut. Jag tog också en glass på lunchen med far, men innan dagen är slut SKA jag äta mer bara för att solen skiner, kanske bara idag :P

#3 / / Anonym:

Som du säger man blir som ett barn på nytt..speciellt när det är födelsedag och julafton,,älskar att få packet....hoppas att du har det skönt och varmt...kram på dig

#4 / / Petra:

Glass är ju så gott!! Du har så härliga bilder!!! kram

#5 / / Karin:

vilka härliga isglassbilder:)

#6 / / Albin:

Hunden gillade glass :P

#7 / / Helena:

Men herregud vilken söt bild på vovven!!!!

#8 / / m:

härliga bilder ! :)