/ Allmänt /

You've got mail

Ett vykort

Här är en beskrivning på hur man solar sin "behind" på stranden men en kula där fram utan att behöva stå upp. Hoppas att det är bekvämt. Och viktigast av allt, att det går att gräva i sanden dit vi ska... ;-P 

Hr man solar ryggen när man är gravid
\(O_o)/
Hej hopp!
#1 / / Jag och fotbollsspelarn:

HA EN UNDERBAR RESA!!



Kramar

#2 / / Cavvetjejernas matte:

Hoppas du får det riktigt fint på Mallis

#3 / / Petra:

HAhaha...ja det vill jag se kort på!!!!

#4 / / Soya:

Bloggsvar: Jo, jag äter bra mat och är inte mer onyttig nu än jag varit innan jag vart gravid. Så tröttsamt!



Hihi, va rolig illustration av gravidsolningen!

Ha en underbar semester nu och njut!

#5 / / Natha:

hahahaa vilka sköna bilder:) få väl hoppas att du kan gräva ner magen:D ha det toppen! kram

#6 / / Helena:

Hahahahaha underbart!!!!

#7 / / Anonym:

Hej snäckan...Hoppas att ni får en underbar resa och massa sol & bad..Nu har jag gått på min semester..så skönt...Ha en trevlig resa..kram kram

#8 / / Gabriella:

Trevlig resa! Har i Prag e det finfint! Kramar!

#9 / / Misen:

Hi, hi, jo det funkar - jag lovar. Hoppas ni har det underbart!

#10 / / *E*:

Haha smart! :D



Ha det så himla trevligt!