/ Allmänt /

Ernst på 4:an eller My evil twin på 5:an

Det är ungefär så spännande min måndagskväll ser ut att bli efter riktigt lång dag. Så nu går jag och sträcker ut mig på sängen och försöker lista ut vilket program jag ska kolla på.  Ole... Dole... Doff...

Måndag
#1 / / Mia:

Här blev det Ernst! Tvillingarna verkade ju riktigt märkliga!

Kram

#2 / / e:

har också klagat på tv programmen för mig själv idag. Så himla kasst :) Tycker också tvillingarna verkade lite skumma. Och Ernst vette 17 om jag vill spendera måndag kvällen med ^^

#3 / / Soya:

Själv blev det ingen tv alls när maken ska kolla på sina trista program.

Hur mår du i graviditeten?

Kram

#4 / / Gabriella:

Vad fin bilden längst upp till vänster blev :)

#5 / / Annies Fotoblogg:

Härliga bilder, speciellt hunden med den långa tungan ;)