/ Första graviditeten /

Min nya last ryms i en flaska.... (Och nej, jag menar inte en sådan flaska) del II

Det började som oskyldiga fantasier men nu har det övergått till något helt annat.

Säg det inte till någon men jag har gått och småätit ketchup direkt ur flaskan hela eftermiddagen... 

Ketchup

Jag fattar ingenting, tycker egentligen inte ens om ketchup och har aldrig gjort!?! Sån här var jag inte innan jag blev gravid! Hjälp!

Publicerad den: maj 27, 2008 kl. 5:06 pm
#1 / / Liz:

hahhaa Gud sitter här och ler för mig själv! Min Mamma hälde i sig ketchup när hon var gravid med min lillasyster. Kul att se att det finns flera som hon.. med mig åt hon chocklad.. hade en hel hög bredvid sig i sängen. Det kan jag förstå, men ketchuo .-)



Underbara bilder du har!

#2 / / W e b - L i n n . n o:

Hihi flirer godt når jeg leser dette gamle innlegget. :P