/ Filmer, serier & sånt /

El Orfanato [Barnhemmet]

Vilken film, se den! Ruskigt (höhö) bra, otroligt gripande, vacker och alldeles, alldeles underbar. Om du tyckte om The Others med Nicole Kidman så kommer du garanterat tycka om den här också.

El Orfanato

Charlie? Njae, ingen film som föll den lille herr´n i smaken. Han ger den fem sömnpiller av fem möjliga. Sov igenom hela. Det vill säga en timme och fyrtiotvå minuter. :P  

Kålla in träjlern?
#1 / / Petra:

God morgon vännen!!! Tack jag kämpar på!! Kanske skulle se den, men killen är lite blödig...hahaha! Hur mår ni idag då å vad ska hittas på för mys?

kramar

#2 / / Jag och fotbollsspelarn:

Visst var den underbar!! I loved it. Men förstår att lilleman inte kanske uppskattade den än, men ge det några år så kanske han ändrar sin poänggivning :P Ha en underbar dag lilla familjen!



kramar

#3 / / Malin:

Uuhw, jag & älsk såg den på Bio! Fy bubblan! (jag är en riktig mes vad gäller skräckisar & såna filmer). Men den var kanonbra, det tycker jag med. Hemsk, men vacker på något vis! Superkonstigt. Även om jag hade händerna för ansiktet & bara tjuvkikade genom fingrarna ett par ggr under filmens gång ;)

#4 / / Kristin:

Ja visst är den bra! Men hemsk. Usch usch. Jag hade lite svårt att inte tänka den stackars grabben i flera dagar efteråt. Jag grät som en stucken gris på slutet. He he, jag var gravid när vi såg den kan ju tilläggas ;)

#5 / / Anki Jönsson:

Låter bra att filmen är bra för den har köpt till min äldsta dotter i julklapp, men säg inget högt schyyy

Kram

#6 / / Soffy:

Maken och jag såg den på bio, sent på kvällen. Vi hade båda sett trailern och trodde att den skulle vara riktigt otäck. Jag hörde folk säga "fy fan ,aldrig att jag skulle se den..." Så jag satt och spände mig inför det OTÄCKA, som ju aldrig kom! Jag kanske är för härdad av alla skräckisar jag sett, men besviken blev jag! Satt och kollade in klockan och tänkte att det är ju faktiskt en halvtimma kvar, det kan ju hända nåt riktigt läskigt...Sen tänkte jag samma sak efter en kvart... och sen...Men den var inte dålig, bara inte som vi trott!

#7 / / Kim Ekholm:

Jaa den var riktigt bra. Spanskan var lite (helt) svårt att förstå. men annars...



Redigerar du dina foton mycket eller är du så där duktig med kameran:)