/ Allmänt /

Så där...

Esther och Fritte

Nu har de bekantat sig med varandra och allt går riktigt, riktigt bra. Så himla skönt. Esther var lite förnärmad och sårad igår över att någon hade flyttat in medans hon var borta men nu har det vänt och hon är mest nyfiken. Fritte går bara runt och spinner och verkar inte bry sig alls... 
#1 / / Jossi:

Skönt att de funkar :)

Så goa dom är!

#2 / / Babbi:

Jag gillar bilden på tutten :)

#3 / / Åsa:

Fritte tror jag inte att jag sett förut. Jättesöt!

Skönt att det verkar funka med djuren. Sånt vet man ju aldrig innan.

#4 / / Kerstin:

Hejsan!

Har följt din blogg ett tag nu. Vill bara säga att du tar fantastiskt fina foton och önska lycka till med den nya familjemedlemmen. :)

Ha det gott.

Kerstin

#5 / / Annika:

Katter är ju för härliga - Fritte är säkert nöjd med att han är hemma och så är det inget mer med det! :) Vilken söting han är! Hundar kan bli lite sårade. De ser sig som familjemedlemmar på ett annat sätt. De hundar jag känner vill mest bara pussa på bebisar. Ville älskar Luna - och det gör syrran Jennys mopsar också. Skönt att alla är samlade nu. Nu är det väl mys på hög nivå hemma hos er? ;) Kram!

#6 / / Anonym:

Vilka fantastiska bilder ni tar! avundsjuk :-) Fint namn på pojken, min son heter också Charlie, fast han är nyss fyllda 2 år!

#7 / / Eva:

Wow! Du är så duktig med kameran! Vilka härliga foton du tar!!!

#8 / / Jenny skriver:

Stort grattis till din underbart fina lilla pojke! Jag hittade hit via rebeccas.se. Jag älskar dina bilder, helt fantastiska!



Ha en fantastisk första tid med bebis, inget är som den tiden...



Kram från Jenny

#9 / / alacs:

Skönt att det funkar med bebis och djur!



Älskar dina fina bilder!!!

#10 / / fru mju:

Fritte hade inte jag heller sett tidigare, han ser ut att ta det kattalugnt, tur att det går bra med djuren. kram

#11 / / Solveig:

Din blogg har blivit beroendeframkallande! Jag har igentligen bara följt Mettes fotoblogg, men nu är jag "tvungen" att kolla din varje dag...hmmm. Det är ju främst bilderna som förför. Underbara!! Sen älskar jag din enkla, rena layout på bloggen.



Mvh Solveig

#12 / / Mico og Linn:

Det er bra det da. Er synd vis man må gi bort dyr pga nytt familiemedlem.

#13 / / Leja:

vad skönt att det gick bra :)

Man har ju hört så många där hunden varit sur mot nytillskottet. så himla trist sådana gånger..

#14 / / Mia:

Haha Fritte ser ju helt mongo ut på sista bilden ;-) Skönt att allt gått bra, jag slår en pling sen!

Kram

#15 / / Anonym:

Så härligt att se. Han har lite de där vaktöronen som Emmy också har, lystrar och kurrar, det är bra tecken. Kram på er!

#16 / / Misen:

Ja, jag var det som var inne ja...

#17 / / russin:

underbara kort som vanligt..:)

vad skönt att det funka mella alla dina små.. två som fyrbenta..

kram

#18 / / Linda:

Klart att det funkar =) coola djur!

#19 / / M a r l e n e:

Vad skönt att höra att det går så bra. Man har ju hört så många skräckisar, men dina snyggingar verkar så himla mysiga så klart att det inte var några problem! :D

#20 / / Anki J.:

Så skönt att allt går bra med djuren men oftast går det bra. får de bara känna att de oxå är delaktiga och inte blir undanstötta så brukar det lösa sig.

När vi fick vår första dotter så hade jag en collie, Penny. Hon satt vid min sida varje gång jag ammade få då kunde jag klia henne samtidigt men det dröjde innan hon ville se på babyn. Satt och sneglade så där lite i ögonvrån på henne bara :)

#21 / / Soffy:

Men vilken söt kisse, det var en ny bekantskap för mig! Han är jättelik min Elvis som jag hade gör flera år sedan, jag gillar röda katter!