/ Allmänt /

Frukost framför nyhetsmorgon

Mys

Om jag har det bra? Mhm!!! Alldeles, alldeles underbart. Jag bara älskar sådana här tidiga, mysiga mornar. :)

Esther

Idag fyller Esther (Skrutt-i-bang-bangen) fyra år. Hon ska få paket. Hon är helt GAAAALEN i paket! Sliter upp dem med våld. Bokstavligen. 
#1 / / Mia:

Hipp Hipp Hurra för lilla Esther idag!!!

Massor med pussar från Tant Mia :-)

#2 / / My:

Åhhh, vad mysigt & GOTT det ser ut med bullar :P

Betydligt godare än rostemackorna jag snart ska prega i mig..



Grattis till lilla Esther :D

#3 / / Lola:

Sicket mys! Jag känner av känslan ända hit. Grattis till tussvoffsen :)

#4 / / Misen:

Jag kan se henne slita upp paket... Grattis Esther! Vi har en mysmorgon här med, är så ruggigt idag, men det är fredag, tjoho! Ha en bra dag! Kram!

#5 / / NAtta:

hahaha vilka roliga bilder på henne :D

#6 / / Elin, elinphoto.se:

GRATTIS Esther! Värsta bruden ju!



Morgonmys är ALDRIG fel. Jo, förresten...

Har man inte sovit mer än 3 timmar pga en smågalen, surig bebis (som nu är strålande lycklig) så kanske morgonmyset kan bero till en annan dag.



Vill SOVA nu!



Ha en fin dag! Kram // Elin

#7 / / alacs:

Njut av nyhetsmorgon medan du kan! Snart är det Tele tubbies eller Bompa som gäller på morgonen :)



Själva hade vi sovmorgon t 8.30 idag!!!



Kram

#8 / / TuffLoysan:

Grattis grattis till lillgumman =)

#9 / / Sara:

Grattis lilla Esther! Ha en superduper födelsedag. Och du får ha en toppenhelg! :D

#10 / / Cissi & Noah:

Jag vågar nog lova att du har en hel del med tidiga morgnar framför dig;-) Hoppas du gillar dem med:)

#11 / / Mindy:

Godmorogn sötis..Ha en skön fredag..Hoppas att lillen snart kommer till världen så ni slipper vänta mera...kan tänka mig att tiden går extra söligt den sista tiden...har några måander kvar tills då.men känner redan nu att jag hade velat han bebisen i famnen nu :) Ha en jätte skön fredag..stor kram på dig

#12 / / elmida.se:

Ett stort grattis på födelsedagen Esther!



Ha en bra dag, både två och fyrbenta =)

Kram!

#13 / / Elenore:

GRATTIS till sötnosen! Vad får hon för spännande i paketen då?

#14 / / Åsa:

Eran Esther är för go!

Grattis på födelsedagen!!!

#15 / / Annika:

Grattis Esther! Jag skickar en puss! Hon är verkligen en pingla! ;) Härligt med mysmorgon! Själv hade jag ett tidigt möte inbokat. Jag klev upp ur en varm och gosig säng - full med mysiga killar; sonen, maken och Ville. Alla låg och sov så skönt! Första snön har fallit idag! Ska det vara vinter nu? :) Ha en fin dag! Kram!

#16 / / Thea:

Grattis till din Esther idag! Min Ester är 5 år ;P

#17 / / mia:

haha fina bilder :D

#18 / / Bokmalen:

Grattis till lilla Esther!! Hoppas du får en härlig helg! Kramen

#19 / / mia:

haha fina bilder :D

#20 / / Linda:

Åh vi skickar en massa grattis kramar till lilla Esther!!

#21 / / Leja:

grattis sötaste fyraåringen!

(jag drömde om cavalierer inatt...)

#22 / / Misen:

Och jag tror att du får före mig! ;-P Trevlig helg till dig med!

#23 / / Fru Palmlövsstjärna:

Hmm...Bullen fortfarande i ugnen.....

Börjar den inte bli bränd snart...?

Väntar ju med spänning på min bloggarkompis lilla bebisknytte!

Ps Grattis Esther!

#24 / / Karin:

Hipp hipp hurra!!! Esther fyller 4 år!!! Glöm inte att önska dig något när du blåser ut ljusen på tårtan=) kram till er båda

#25 / / Lena:

mysigt! :)

#26 / / Josefine:

Då är det väl på sin plats att Gratulera lilla Esther. Hon måste vara den bäst fotograferade hunden jag känner till. =)



Ha en skön helg!

#27 / / Linda:

Ja må hon leeva

Ja må hon leeva

Ja må hon leevauti hundrade åår!



Grattis på födelsedagen Esther! Hoppas du får många roliga paket =)





Visst är hon söt, MonsterMushi! Solfilmsätaren! Oj, vad jag fick pyssla innan jag fick till det med filmen pust

Mitt i alltihopa började datorn ge ifrån sig vissa tecken på en härdsmälta, så jag kände mig manad att spara ner hemsidan ifall oturen är framme... peppar, peppar, ta i trä!

Ha en toppen födelsedagsdag allihopa! Kram från oss alla, 2- som 4benta!

#28 / / Gabriella:

Förstår att du mår gott, hih, och det är du värd. Önskar en trevlig helg! Kram

#29 / / Veronica:

grattis lilla esther.

och juste, du är utmanad i min blogg :P

#30 / / Johanna:

Hej! Vilken fin blogg du har med massa underbara bilder :)



Grattis till Esther också. Grymt söta bilder på henne. Är hon så tokig på riktigt? ;)

#31 / / Bindy:

Gratulerer så mye med dagen, snuppa:-) Håper du

får masse fine smaskige pakker.

Jeg løper nå, og da blir jeg bare enda mer kosete enn jeg bruker være. Koser med mamma hele tida:-).



God helg til dere alle.

Klem fra Bindy og matte

#32 / / emelie:

Vilka underbara foton på hunden! Den första bilden ser ju helt galen ut=)

#33 / / Josefin:

Vilken otroligt mysig blogg du har knåpat ihop! Myskänslan tränger igenom i varje inlägg :) Själv sitter jag i Kina med den obligatoriska höstförkylningen och, tro mig, inte så stämningsfullt utanför Sverige :/ Och när jag såg taco-inlägget var det nästan droppen! :) Ville bara tacka och berömma en riktigt lyckad blogg! (Och lycka till med tillskottet!!) Zaijian.

#34 / / MJ:

Vilken galen men söt bild!!

#35 / / Soya:

Grattis Esther!

#36 / / Sussi:

Hahaha vilka bra bilder på Skrutt-i-bang-bangen. :)

#37 / / pelle:

Du har världens coolaste hund, utan tvekan!



Läste ovan att du var lite "ulkig", kanske är dags att värpa? Känns det nervöst?

#38 / / Anki Jönsson:

GRATTIS Esther!!! Nospussar fr hela Jankils tjejliga



Hm, låter som om något är på gång... Det blir att snabbt kolla om här är uppdaterat i morgon kväll när vi kommer från utställningen i Växjö. Håller tummarna hårt!

Kram

#39 / / Madde:

haha men gud vilken sötnos!!

#40 / / Linda:

haha, vad roligt att hon älskar paket :)

#41 / / de-E-nice:

vilka underbara bilder du har på din vovve! :D

#42 / / angelica:

vilka härliga bilder du har i hela bloggen, förälskad!