/ Allmänt /

Tacos

tacos

Det var gott. Jättegott! Det är bara det att jag blev så förfärligt sugen på choklad nu efter vilket betyder att jag måste bege mig ut, och det tar emot lite. 

Det är liksom lite blåsigt här idag. 

Men är man i desperat behov av choklad så är man och då har nöden ingen lag.

Mandy Lane

Och så har vi lyckats se ännu en halvtaskig rulle. Nämligen "All The Boys Love Mandy Lane". Det var snyggt foto i den men själva storyn var usel. Kändes som att man hade sett det där hundra gånger förut. Boring.

Någon som har något bra filmtips? I så fall tas de tacksamt emot.

Nehä, choklad var det...

#1 / / Emil:

Hehe, jo d har blåst o snöat som bara den här idag oxå.



Ok, men då är det ju nästan den som ja är sugen på att köpa men jag tror det lutar åt en 40d.



Ha en bra kväll!

#2 / / Mindy:

God kväll sötnosen..Alltid så fina bilder...min sambo var inne på din sida o berömde din kärlek bakom karman :) Allt bra med dig? Min favorit måltid..tacos...mums så gott...Ha en mysig kväll..stor kram på dig

#3 / / Karin:

det här inlägget kan jag inte ens koll på, guud så gott. älskar tacos! enormt fin bild den nedersta. hehe majs åt jag faktiskt till middag. Nu kokar jag ägg. Är det normalt att man får med stora fjädrar på ägget? haha känns iaf som äkta vara:p

#4 / / alacs:

Åh, choklad... Lillfisen sitter som en liten igel vid bröstet idag så själv kommer jag ingen vart, o med tanke på regnet ska jag väl inte be mannen gå t statoil...

#5 / / Mico og Linn:

Åh nam Taco. begynner å bli noen uker siden sist jeg spist det :P

#6 / / Bokmalen:

Har ett tips på en bra film, "Vantage point". En annorlunda film där man får se en händelse ur flera människors synvinkel. Har en något oväntad tvist! Kramen

#7 / / Malin och Leah:

tack visst var dom. Från Lindex för ynka 129:- helt underbara!

#8 / / Fia:

Filmtips kommer här:



"P.S. - I love you" Se den och älska den!



Själv längtar jag efter att gräva fram "Ett päron till farsa firar jul" i DVD-samlingen. Det gör vi alltid när det börjar närma sig jul och trots att vi sett den sjuttioelva gånger garvar vi alltid hysteriskt åt samma saker i filmen varenda gång. Sjukt? Ja. ;-)



Annars kan jag tipsa om allt med Will Ferrell. "Blades of Glory" t ex. Jag höll på att ramla ur soffan i skrattattackerna.



Kram och klapp på magen

#9 / / Karin:

Tacos e gryyyymt gott och man äter alltid för mycket!!! Alltid!!!! Sen är vi inte mer än människor och då, även om man e spyfärdigt mätt, så slinker alltid någon chokladbit ner=) Kram

#10 / / Rebeccas.se:

PS I Love you som redan nämnts är grymt bra. Otroligt bara hur bok och film kan vara så totalt olika, men filmen var faktiskt bäst.



Nya Indiana Jones var också bra!

#11 / / Linda:

mums va gott med tacos!

Nu har Muschi kommit... lillmonstret (schnauzer i dvärg format) och Ebba har legat i köket och brottats halva kvällen!

Filmtips: "Engelsmannen som gick upp för en kulle och kom ner från ett berg" - underbar rulle, om man som jag, är en sucker för engelsk humor! Ena huvudrollen innehas av Hugh Grant, men det är inte en tjejfilm.

"Mångalen" med Cher =)

"Kalenderflickorna", mer underbar engelsk humor!

"Svart katt, vit katt" det är humor!

"This is England", satt på bebisbio förra året och såg den medans jag sevade mina väninnor med nappletning i mobiltelefonenes sken och vatten hämtning... bra film helt enkelt.

Nu ska jag försöka vara teknisk och ladda upp en film på hemsidan... håll tummarna... :/

#12 / / Lola:

In bruge med Colin Farrell! Väldigt annorlunda, väldigt bra :)

#13 / / Martina:

gokväll vill bara slänga in ett tips när jag ändå är här och läser ;)



Nu på tisdag fyller bloggen min 1 år. De firar jag med 2 tävlingar/utlottningar.



De ena paketet kommer vara inriktat för de små kidsen(givet kan vem som helst ta hem det men själva "grejen" är för de mindre. Och passa till både guys and dolls!



De andra paketet är för dem som har svårt att hålla tiden, eller bara gillar färg i vardagen.



Sovgott MamaBlue

#14 / / Jackie:

Åhååå vilken mysig stämning!

#15 / / Soya:

Har du sett Juno? Om inte se den! Underbar :)

#16 / / Gabriella:

GOTT! Jag åt oxo taco idag :-D. Filmtips: Alla mumien filmerna :)

#17 / / Jenny:

Filmtips blir helt klart THE BUCKET LIST med Nicholsson & Freeman. En film som gör gott i höstmörkret & passar utmärkt med en stor kopp te & choklad! =)

Förbered dig på både gråt & varma skratt.

#18 / / Soffy:

"Stranger than fiction" med Will Ferrel,Maggie Gyllenhaal, Dustin Hoffman, Emma Thompson och Queen Latifah. Vid första titten på omslaget tror man att det är en jobbig komedi,och på baksidan står det att det är en hysterisk komedi. Men det är tvärtom en underfyndig och romantisk feelgood film som stannar kvar i hjärtat!

#19 / / Caroline:

Åh, tacos.. min favoriträtt. Nu blev ja görsugen på det. Får tjata till mig det av sambon ikväll kanske...

#20 / / Erika:

Åh, nu blev ju jag sugen på taco :P

#21 / / c:

Vilken söt vovve där i bakgrunden.. är det din?

#22 / / Anonym:

inside im dancing från 2004 är helt underbar!



Om du gillade thing we lost in fire så kommer du nog gilla denna me :)

#23 / / JESSICA:

Fy vad du gjorde mig sugen på tacos!^

#24 / / pelle:

Jag som har hört så mycket gott om den filmen. Inget du rekommenderar alltså?

#25 / / Lisa:

åh, va gott med tacos!

#26 / / T r e t t i o n i o:

det ser riktigt gott ut, åh, nu vill jag ha tacos! :]

filmtips: kramer vs kramer

#27 / / anna:

Vilken fin blogg!

#28 / / Emma:

Rekommenderar "Crash" (-05) en fantastiskt bra film!

#29 / / emelie:

Gud, vad gott det ser ut med tacos! Jag blir jättesugen ju!=)

#30 / / Alexandra:

... undra varför inte jag tycker om det.

#31 / / Maria:

här har det både snöat och blåst hela dagen...

mysigt med snö men dryygt att det ska blåsa..usch

#32 / / MJ:

Guuu vad gott de där så ut och choklad lät inte lite gott =)

#33 / / Junitjej:

Vi kommer att äta tacos här ikväll. Tacosdoften har redan spridit sig i lägenheten. Min mage kurrar!

#34 / / Sanna:

Fy så gott!

#35 / / Nitania:

gud vad gott. vill ha nuuuuu..

-

EN RIKTIG DRÖMVINST! Plocka själv ihop vad du vill ha i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

#36 / / petra:

Yummy!!



GratisBio är en sida där du får gratis biobiljetter, gratis makeup, gratis kläder, gratis hemelektronik, gratis prylar mm. Registrera dig gratis och samla in poäng genom att utnyttja nätets hetaste kampanjer och gratiserbjudanden. Poängen kan du sedan växla in mot biobiljetter eller presentkort från valfri butik.

Få 50 poäng DIREKT genom att regestrera dig via denna länk:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=19646

#37 / / elin:

skulle inte sitta fel det heller :D

#38 / / Sannasmamma:

Med risk för att fler har skrivit det.. Mamma Mia!!!!

Se den =)

#39 / / katta:

Vill du se en riktigt äcklig film någon dag så ska du definitivt se spanska filmen Rec! ;)

#40 / / * M E T T E *:

Filmtips: Cinema Paradiso och Det Stora Blå (långa versionen) båda från 80-talet men otroligt bra. Meet Joe Black och Good Will Hunting.



Boktips: Dirt Music av Tim Winton. På engelska. Drabbade mig och sitter fortfarande kvar, flera år senare. Ska bli film nästa år.



#41 / / jessica:

typ den bästa film som gjorts är taken