/ Allmänt /

Fruktsallad och intelligens- befriad tv-underhållning...

Färjan, i kväll 20:00:

"En ung man har visat upp sina ädla delar inför gästerna i fiskrestaurangen. Fartygsvärden Anita sätter igång jakten på blottaren. Hur det slutar, det får du se i kvällens program..."

Klippt och inklistrat från kanal 5.

Vilken cliffhanger! Spänningen är näst intill olidlig. Hur ska det gå? Kommer Anita få tag på blottaren? Det här tillsammans med lite fruktsallad låter som en ultimat måndagskväll. I alla fall för en hjärndöd tröttis som mig... :P
Frukt
#1 / / fru mju:

åh, det där låter ju nästan bra! ;-) och jag som nyss hyrde en film...

#2 / / Gabriella:

Exakt dom sakerna har jag oxo köpt idag för att göra fruktsallad :P Dock se Idol ist för Färjan :) Trevlig kväll!

#3 / / Jag och fotbollsspelarn:

Det är ju tusan att det går samtidigt som Idol alltså, men vi får zappa helt enkelt.



Ha en mysig afton.

Kram

#4 / / Anonym:

Tack!

och tack för hjälpen :)

#5 / / sofie:

Det ovan var från mig (;

#6 / / Emma:

Du tar väldigt fina bilder, vilken kamera använder du dig ut av? :)

#7 / / Linda:

Halloj!

Har en foderutbildningsresa inbokad. Har sett fram emot den. Den är iof på vatten. Jag blir sjösjuk av att titta i en tillbringare, sist jag for till Finland så ville jag hoppa av båten innan vi passerat Alnö (det är en liten bro dit så vi hade inte kommit långt!). Tänkte att det skulle lösa sig med lite sjösjuketabletter... men nu undrar jag om det räcker?!