/ Allmänt /

Inget är som väntans tider

Esther sitter i köksfönstret och väntar på att Peter ska komma hem från jobbet...

Esther väntar
A smiling dog?

Esther väntar
Pussattackerad.

#1 / / Jag och fotbollsspelarn:

Åh vilket kärt återseende =)



Ha en mysig afton.

Kram

#2 / / malin:

Nämen, kommer din mamma från Mörrum? Hujeda mig så roligt! Jo min Mandus är en cavalier, lite synd att rasen snart är sönderavlad den också.Vi hade en cavve när jag var liten och hon såg helt annorlunda ut. Och hannarna såg totalt annorlunda ut mot va det gör nu. Tragiskt. VA ROLIGT ATT DU TYCKER OM MIN BLOGG skrek hon med en hög röst. Aldrig någon som skrivit så tidigare. Ibland känns det som att man skriuver för döva öron. Tur att jag är min egna största fan! ;D

#3 / / Emma:

Sv: Det lät bra det :D Tanken är att jag ska önska mig den i julklapp, håller på att titta runt efter olika system kameror men det är som sagt roligt att se vad andra har för någon och i fall den är bra :) Din verkar som sagt jättebra, jag hoppas att den kommer på rean fram till jul :D

#4 / / Annika:

Ha ha, pussattackerna känner man ju igen! De är så goa, cavvarna! Just nu ligger Ville på min mans mage, medan maken läser för sonen! :) Kram!

#5 / / Linda:

#6 / / Linda:

Åh, vad söt hon är!

#7 / / Misen:

Åh, vilken goding Ester! Skönt att vara så efterlängtad. :)

#8 / / sd:

s

#9 / / Anonym:

Söta bilder på er hund :) man skulle velat kram den söta hunden :) krammar

#10 / / Sara:

Tusan vad söt :)

#11 / / Martina:

Vad är det för ras på sötnosen? :)

#12 / / Administrator:

Most women would prefer to christian louboutin shoes save their money until they can afford a real pair of cheap christian louboutin shoes rather than a pair that just looks like christian louboutin online.When you buy women's designer shoes, not only are you getting to wear the samebody to buy louboutin shoes online shoes as your favourite celebrity, you are also getting a pair of shoes that will last longer and look better than almost any other christian louboutin 2012 shoes you have ever like christin louboutin pumps bought.Discount designer discount christian louboutin shoes, such as those from Christian Louboutin and cheap christian louboutin, can be found if you look in the right places.