/ Bestyr /

Spenderbyxorna är på

Vi har ju inte handlat så mycket grejer än utan sparat på det hela och väntat och väntat...  Idag tänkte vi allt ändra på den saken. :P

To do
#1 / / Helena:

Åh va KUL att shoppa baby-stuff och fixa iordning å så:)

#2 / / Mia:

Vart kan man köpa såna där spenderarbyxor?? Ingår det pengar i fickorna på sådana ;-)

Happy shopping!

Kram

#3 / / erik:

Tacktack :)

#4 / / Gabriella:

Trevlig shopping dag :)

#5 / / TROLLERI ALÁ CARRO & MICHAELA:

sv: kul att du gilla't :D

#6 / / Josefine:

Hoppas ni får en trevlig shoppingdag. Jag vill också ut och handla mer saker. Men nu har jag belagt mig själv med shoppingförbud gällande babysaker ett bra tag framöver. Vi får se om jag lyckas hålla det. =)

#7 / / M a r l e n e:

Ibland behövs spenderbyxorna allt... Och jag förstår om det är extra kul att shoppa nu också. ^^ Hoppas ni hittat massor av fina saker idag.



Själv skulle jag behöva uppdatera min garderob. Jag som brukar vara så bra på att ha de där spenderarbyxorna på mig har plötsligt inte shoppat nästan något alls på ett par månader. Lite orolig för mig är jag allt.



Hade bra!

#8 / / Catja:

Jag vill ju veta vad "svarta råttan" är för nå't! Ska jag nu behöva sitta här och UNDRA, vanka av och an, fundera...må dåligt pga att du gjort en sådan mystisk lista?

#9 / / HannahSthlm:

Mysigt:)!