/ Allmänt /

Atcho! Prosit! Blommorna blommar och Peter bara nyser...

Prosit
#1 / / Kerstin:

Visst är det synd att det som är så vackert med vår och sommar ska vara förknippat med så mycket problem för de som är allergiska.

Vackra bilder och de kan man se på utan att nysa. :)

Ha det gott.

#2 / / Babbi - [Design & Foto]:

Usch för att vara allergisk, fina bilder iaf!

#3 / / HANNA:

mysiga bilder, du :D vår<3

#4 / / Mindy:

Hej gumman.Allt bra med dig & din söta son denna soliga onsdag? Fina bilder :) kram kram

#5 / / Jossi:

Mysiga bilder :)

Idag har jag varit på fotorunda här i kalmar, hihi skojsigt vare allt :D

#6 / / Linda:

Athjooo!!! Samma sak här, våren är underbar och skitjobbig! Tuttarna finns inte här, så du behöver inte leta i Uppland! Mina sprang också iväg, och det trista är att jag aldrig hittade dem igen .... blä.... men när man kikar på gosemilton så är det väl värt I guess....



Kram Linda

#7 / / MOOLIN.SE:

Jag har mailat dig! :D

#8 / / Anna:

Finfina bilder :D

#9 / / Jenni:

Jag måste börja med att erkänna att jag är urusel på att kommentera här, men jag följer din blogg slaviskt och tycker den är helt underbar och har därför valt att länka dig från min blogg och jag hoppas det är okej för dig. Annars är det bara att säga till så är den borta.

Hoppas allt är så bra som möjligt med er!

#10 / / Linda - ehtela.com:

visst är det vackert :) men inte lätt för alla allergiker..

#11 / / Karolina:

Hej!



Jag älskar dina bilder! Fotar en del själv, men är mer kreativ än tekniskt begåvad.



Får jag fråga vilka filter du använder? (Om du använder något.) Har själv en EOS 400D, med allround zoomobjektiv + en monsterzoom + ett porträttobjektiv (samma som din favoritlins) - men har inga filter alls. Men det borde man ju ha, så man får lite finare färger!



Hoppas du har tid och lust att svara! :-) Och blogga på, för tusan - alltid lika trevligt att kika in här!



/Karolina