/ Allmänt /

...

Have a happy Valborg!
#1 / / smäm:

desamma :)

#2 / / Bokmalen:

Tack detsamma!! Så söt han är den lille, jag blir så glad när jag ser bilder på honom!! ;)

Kramen, Maria

#3 / / Angelica & Eddie:

Tack så mycket! ;)

En trevlig valborg & första maj önskar jag er alla!

Kram!

#4 / / Mia:

Detsamma=) Kram M

#5 / / elmida.se:

Tack detsamma =)

Kram!

#6 / / Jenni:

Du med Charlie! :D Och mamma, pappa och alla andra polers där hemma - så klart! :D

#7 / / Ebba Smulpaj:

Detsamma till er!



Gissa vem som ätit 1/3 STOR burk kyckling m couscous idag?????? *klappar sig om magen*

#8 / / Linda:

Detsamma!!!

kraaam

#9 / / Åsa:

Ha en riktigt trevlig Valborg du med!



Kram!

#10 / / Misen:

Ha en riktigt härlig Valborg ni med, stor kram!

#11 / / Jossi:

Desamma! :)

Hur firar ni?

#12 / / sienneis:

Hoppas ni fått fyr på grillen & håller den igång helgen lång ;p



Du får slänga upp lite grillrecept åsså!!!

Min favorit är nog Herr Halloumi och förstås rökt kycklingfilé mmmmm fasen alltså- A L L T är gott grillat ;)



Kram till er alla fyra!

#13 / / hemmabloggaren:

Ni med, å grilla lugnt i helgen.

Kram kram

#14 / / Helena:

Gulleplutten.....

Ha en trevlig helg allihopa.

Kramar från Borås.

#15 / / Caroline:

Sött :)

#16 / / Miss Muffin:

Ni med! Haha... Charlie måste ha den tuffaste frisyren ever! ha en finfin helg! kram

#17 / / Martina:

Tack så hemskt mycket, va glad jag blir!!

Du gjorde min kväll Annlouise!



STOR KRAM

#18 / / u :):

Här har vi haft kanonfint väder, Tyvärr massor med björkar som jag inte passar ihop med.

Just idag är jag riktigt lycklig ändå. Sommarväder och när björken slutat att plåga mig så kan jag sen gå ut och äntligen ta på skor med klack och kjol.



Ha en härlig ledighet VALBORG och 1a MAJ.

KRAM till familjen. /U:)

#19 / / ☆Soya☆:

Det samma vännen!

#20 / / Anki J.:

Tack kära du! Hoppas att du och dina föräldrar fick se någon Vahlborg eld i kväll eller det är kanske eldförbud hos er? Synd i så fall att missa din första stora brasa... Vi har tänt vår stora brasa som vi har på ängen varje år i alla fall. En riktig varm och skön kväll och alldeles vindstilla...

Kram

#21 / / MICHAELA D:

vilken söt bild! :D detsamma!

Å tacj, Detsamma.

Han är ju så söt å vilket hår han har killen =D

Göllunge!

#23 / / Mindy:

Godmorgon..Livet kan inte vara bättre.:).Ha en skön fredag.kram kram

#24 / / 2BarnsMamman:

Vilken härlig blogg du har fylld med underbara bilder! Hoppas din helg är solig och fin!

#25 / / Ju:

Tänk att det redan är första maj!! Det känns ofattbart!

#26 / / Vilda-Hilda:

Tack det samma hela familjen "Ur Ugnen" ^_-



Kram / Vilda-Hilda