/ Kaninskrället /

And he goes round and round and round and round...

Kaninskrället

Mohahahaha! :P
Kaninskrället - Ann-Louise 0-1
#1 / / Maria:

haha, det gäller att inte mopsa sig! ;)

#2 / / Kerstin:

Hahahaha. Blir det torktumlaren sen? Han lär nog vara lugn i fortsättningen. ;)

Ha en fin dag.

#3 / / W e b - L i n n . n o:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA me love it. <3 HAHAHAHA <3<3<3

#4 / / Linda&Ebba:

You go girl! snap snap

#5 / / Benedikte Bull:

Haha, stilig bilde! :D

#6 / / Helena Kulle:

Detta är nog första gången jag tycker lite synd om kaninskrället :)

Detta gör kanske att han lugnar sej en smula...



Ha det fint.

/Helena

#7 / / Anette:

Klockrent!

#8 / / Anonym:

Det här var den roligaste/ finaste blogg jag läst på länge! Ett sant nöje att få besöka den.. :)

// Eva-Karin

#9 / / Mindy:

God eftermiddag..Allt bra med dig denna måndag? Cool bild..Du är så duktig med bilder..man blir så avis på den..:) Ha en skön måndag.kram kram

#10 / / Ann-Katrin:

När yngsta brorsans tyghund tvättades drog brorsan alltid fram en liten stol och sedan satt han helal tvättprogrammet och kollade på luckan, väntandes på att tyghunden, inte helt olika kaninen, fast med en randig liten tröja också, skulle bli klar... Det gällde att inte köra för långa tvättprogram...

Din blogg är oerhört fin!

#11 / / Linda:

Hahaha! Svinkul=)

#12 / / Sienneis:

He he he! Ang. Ljus i mörkret, håller helt med, fast mitt ljus är ju då Snäckan... Hon tar bort de allra tyngsta moln! Kram till er!

#13 / / inteutanmindotter:

Ha ha ha, tack för ett gott skratt! =)

Kram!

#14 / / Anna-Lena:

Ha hahahaaaa... Det är BRA! Du måste visa honom vart skåpet ska stå... :D

#15 / / Anonym:

HAHAHAH du är ju för rolig.

#16 / / Therese:

Du är ju för söt!!!

#17 / / Nina:

förlåt!! jag godkänner alltid en kommentar efter att jag svarat på dem. Igår så stod det att jag inte hade några obesvarade. Men idag hittade jag fler. Bland annat din. Hade ju glömt att det var september igår, dvs augusti kommentarerna hamnade i ett annat "fack".



å tack så himlans mkt! :D Din blogg är super skoj att läsa! :D

#18 / / Zandra:

Haha vilken härlig bild!

#19 / / Cicci:

HAHAHAHA!! vilken rolig bild!!!