/ Allmänt /

Last Minutes with Oden


Last Minutes with ODEN from phos pictures on Vimeo.

Snyft! Kan inte sluta gråta...

#1 / / Maja:

Nej fy, mina kinder är helt strimmiga av tårar. En sån sorglig men ändå så vacker film - ovillkorlös kärlek. Jag vet inte hur jag ska klara den dagen då jag måste säga farväl till mina två vovvar, kan inte ens tänka på det. Man får försöka tänka på att hundar som Oden och mina hundar haft ett fantastiskt liv med en husse å matte som älskat som, men ändå - shit va jobbigt att se...:(

#2 / / Maria:

Usch så sorligt :(

#3 / / Gunnel:

Åh, jösses. Så fint, men nu sitter man här och snörvlar och gråter. Fy så sorgligt.

#4 / / Mia:

nää nu tjuter jag med, bu hu:(



Vill ävdå passa på att önska ett gott nytt lite i förskott, kram Mia och du tack för en underbar blogg och tack för detta år då jag hittade hit:)

#5 / / Zarah-Lou:

Jag klarar inte av sånt där.. fy fan, ögonen tåras och en klump i halsen bildas.. fina, fina, fina vovve! <3

Det är lika hemskt varje gång, att säga hejdå till en familjemedlem sådär. Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan Gary och Nagget i framtiden..

#6 / / Soffy:

Å, jag vet hur det känns. Det var det jobbigaste samtal jag gjort när jag ringde och bokade tid för avlivning av min katt Elvis. Vi valde att inte vara med när de gav honom sprutan, och när vi skulle säga adjö så vände han bort sitt huvud från oss - han visste så väl vad som skulle hända :(

#7 / / Elin:

Såg den videon igår, och jag grät helt hejdlöst i en kvart :(

Fasar så enormt för den dagen då jag måste säga farväl till min älskade vovve, bara tanken på det gör mig gråtfärdig :(

#8 / / Ida:

Åh nej! Den där satt min bror och tittade på när jag kom hem till honom förut, jag började störtgrina, ska inte titta på den igen.



Gott Nytt År önskar vi er.

#9 / / Anne-Lie:

Sitter och tittar med Zelda och Elvis bredvid mig. De tittar lite oroligt på mig när jag snyftar till. För 5 år sedan fick jag ta beslutet att avliva mina 2 hundar(far och son)samtidigt. Pappan hade fått fler njurstenar och klarade inte fler operationer och sonen fick akut hjärtproblem. Hoppas att det dröjer innan jag får ta det beslutet igen!

#10 / / Fia:

Så stark video. Grät så jag fick onte i halsen. Det är många tankar som väller fram när man har egen hund. Man vill inte tänka dem tankarna.

#11 / / Hevelin:

Ja fifasen... Been there, done that. Hittills det jobbigaste jag varit med om.

Men en jättefin film, verkligen. Och tårarna går ju bara inte att förhindra.



Jag måste ta med mig denna.

#12 / / catja:

Stoppade den fina filmen. I dag är en dag när sådan film känns för jobbig. Varit där för många gånger...



Gott Nytt År!

#13 / / ina-bina:

Usch, vad hemskt... Jag har varit tvungen att avliva ett djur - aldrig mer igen! De präglar en verkligen, de små liven. De betyder så mycket mer än man kan ana...

#14 / / jenny:

Dett var en underbart vacker film. Den fick mig att minnas alla kära man har förlorat under livets gång. Den påminde mig om hur mycket dom betydde och kommer att fortsätta betyda för mig även fast de längre inte finns hos mig. Denna filmen var verkligen kärlek.

#15 / / Jessica:

Fy vilken film. Är sönder gråten en otroligt vacker men samtidigt smärtsam film. Fasar för när den dagen kommer...

#16 / / Eric:

Men usch vilken ledsam film. En fin, men samtidigt väldigt sorglig skildring. Jag har själv två hundar som är ljuset i mitt liv.

#17 / / Ferragamooutlet:

Ferragamo outlet shops offer you great items for men. You can find great ferragamo mens shoes and ferragamo belt online. Ferragamo outlet online store has wonderful accessories. Salvatore ferragamo handbags and ferragamo sunglasses are hot sale over the world. Salvatore ferragamo outlet show great ferragamo shoes and accessories to you. You can buy them at low price when ferragamo sale promotion is on. Ferragamo outlet provide high quality of salvatore ferragamo shoes and other items. Salvatore ferragamo sale online can save you much money. Ferragamo outlet online with free shipping makes items affordable at reasonable price. You can choose ferragamo handbags or ferragamo vara for your referance.