/ Note to self /

Note to self

1. Ta ut den ur låset 2. Ta med den in. 1. Ta ut den ur låset 2. Ta med den in. 1. Ta ut den ur låset 2. Ta med den in. 1. Ta ut den ur låset 2. Ta med den in.

(Andra gången på en vecka som Peter kommer hem från jobbet och hittar min nyckel kvarglömd i ytterdörren.) 

#1 / / U:):

Ja, det är inte lätt att hålla reda på alla saker.

#2 / / Linda:

Hmmm.... inte bra! Det där med nyckeln är lätt att glömma, man har ju lite å bära när man kommer hem....



Skönt att allt gick bra med Ester. Din hund är sååå söt!!!!



Fast Charlie han är ju bara för supersöt!!!!!



Nästan som syskon va? hihi.... (gulligt menat)



Kramar Linda

#3 / / Dorothéa:

Tack för din kommentar.

Nu är vi äntligen hemma igen.

Men barnen är ju dock inte friska än.. men vi hoppas på att det kommer gå ganska fort nu iaf =)



Hoppas allt är bra med er.

Kram på dig

#4 / / Babbidesign - [Design & Foto]:

Ups :P

#5 / / Åsa:

Har gjort detsamma ett antal gånger. Det var inte länge sedan sist...



Skönt att Ester inte har så ont längre.

#6 / / Sanna:

Amningshjärna? :)



Traktor & Wilson skickar ett stort smaskigt ben till Esther (dom är ju trots allt första provsmakare på våra djuraffärer)& hoppas på snabb tillfriskning & ännu snabbare borttagning av förnedringstratten.

#7 / / elmida.se:

Hm... Dax att sätta senilsnöre på nyckeln =)

Kram!

#8 / / Mico og Linn:

Hihi ja det kan fort skje når man har masse å tenke på når man skal inn av døra:P

#9 / / Mico og Linn:

svar. Hihi ja ikke sant. var ikke så veldig lett å ta bilde da:P han ville lixom ikke helt bli med på det :P

#10 / / Helena:

Haha det har jag åxå gjort. Blev lite paff en gång när hon som bor ovanför oss knackade på dörren (vi ser henne aldrig och de få ggr vi ses så hejar vi bara). Hon ville bara säga att mina nycklar hängde i ytterdörren....hehe



#11 / / hemmabloggaren:

Hi hi, du kanske borde skaffa kodlås istället. Kram

#12 / / Inisen.com:

MEN! Så gör jag också! OFTA! Häromdagen ringde grannen på & lämnade över nycklarna. PINSAMT! :P

#13 / / Wojtan:

Hej



Nu finns din intervju på min blogg!



Åsa

#14 / / Misen:

Känner igen tankspriddheten...

#15 / / Sannasmamma:

Haha =) Been there! Done that!!

#16 / / Anki J:

Tur att det finns fler än jag som är senila ;)

Kram

#17 / / alacs - Mitt i Fågelsången:

Ash da, i somras hade vi källardörren upplåst i 14 dagar... Låste upp inifrån, och gick vi entrédörren tillbaks in...

#18 / / Linda - ehtela.com:

haha du är som jag är med att stänga av spisen. hade en period när jag alltid glömde! nu har jag blivit mkt bättre :)

#19 / / Anonym:

Du är sååååå rolig!!! Amningshjärna? Hihi.... KRAM