/ Allmänt /

Tävling

Tävling

Det enda du behöver göra för att vara med är att gå in på erikatubbin.se leta upp halsbandet och ta reda på om det går att kombinera valfritt ord med valfri pärla. Lämna svaret i en kommentar tillsammans med din mejladress under det här inlägget. 

Tävlingen pågår till och med den 5 mars och efter det dras en vinnare.

Lycka till! 

Ann-Louise &

#1 / / Linda:

Japp det går finfint=)



Jag har följt din blgg ett tag nu, men varit lite hemlig=) Det har varit super att läsa om din graviditet, du skriver så ärligt men med glimten i ögat:)

#2 / / Martina:

Men det är klart att det gör, och jag skulle välja "sockergryn" och en ljusrosa pärla om jag vann till mitt alldeles egna lilla sockergryn Vega!



kram på er!

#3 / / Michaela:

Det går att kombinera pärla med annat ord. Eget ord också, men då ett dyrare pris.

#4 / / Babbi:

Svar: Ja! Kram

#5 / / Pernilla:

HEj!

Visst går det att kombinera valfritt ord med valfri pärla! Vackra saker!

#6 / / Daniela/Neliz:

Jajjamensan, det går att kombinera precis som man själv känner för :) Urfint halsband förövrigt!! :)



Mail: [email protected]



KRAM!

#7 / / Erika, mamma till Mira<3:

Man kan kombinera valfritt ord och valfri pärla :)

#8 / / Caroline:

Jag är gärna med och tävlar!

Svar: jajemensan, det går att kombinera precis som man vill :]

#9 / / Sess:

Jag vill vara med =D

Ja det går att kombinera valfritt ord med valfri pärla i olika färger.

Kram

#10 / / Anonym:

Åh, alltid lika mysigt med bokstavssmycken tycker jag. Ja, man kan kombinera valfritt ord med valfri pärla - och fick jag välja skulle det stå: Glädjebarn på smycket och pärlan skulle vara ljusgul. :) Håller tummen för en vinst! :D Kram!

#11 / / Johanna:

Ja det går bra att blanda både ord och pärlor! Din blogg är jättefin och Charlie är söt som bara den! Ha det bra! /Johanna

#12 / / Anna:

Yes jag blir den första som är med i tävlingen. Mitt svar är Ja man kan kombinera vilken pärla man vill ha till den texten man vill ha. Du bestämmer själv.

#13 / / Anna:

Hmm konstigt blev osäker om det blev att komentaren kom med nu. Så jag svarar igen: Ja man kan kombinera själv text och färg på pärlan :)

#14 / / Matilda:

Det går bara att välja valfritt ord ej valfri pärlfärg, som jag tolkar det. Det står nämligen bara "specialbeställning med eget ord". Ingenting om att man kan välja egen färg utan man väljer av de färger som anges. Dock kan man välja vilken färg som helst utav de färger som anges. Ska man ha valfritt ord kostar det 100 kr extra.

#15 / / Emelie:

Jajamensan! Det går alldeles utmärkt att kombinera egen text och egen präla. =)

#16 / / Johanna:

man kan kombinera orden som finns i listan på hemsidan med pärlfärgerna hur man vill + att man kan specialbeställa med eget ord.



mejl: [email protected]

#17 / / Evelina:

Hej! Jag är gärna med och tävlar då min syssling precis har fått barn och jag ska på dop i slutet av mars :) Man kan välja mellan en rad olika ord och färger på det fina halsbandet! Man kan även göra ett helt eget med helt valfritt ord och färg på pärla, men då kostar det 299 kr istället för 199 kronor. Nu hoppas jag verkligen på vinst! Någon gång ska man väl vinna!? Ps. åker till Thailand 1 mars och kommer en 17 så kan inte svara på ev vinstmail förrän dess. Ha det fint! Kram!

#18 / / Anna:

Du kan kombinera ord och pärla precis som du vill, ange dina önskemål i rutan ovan vid beställning.

#19 / / Anonym:

Hej! Ja det går att kombinerar hur man vill efter eget önskemål sk. specialbeställning, men då måste man maila å fråga och då blir det lite dyrare annars kan man väla kombinera dess färger med dessa ord: röd

ljusrosa

orange

ljusgul

grön

turkos

+

älskling

gullunge

hjärtat

hjärtegull

sötnos

sockergryn



Håller tummarna:) Kram M

#20 / / Åsa:

Visst går det! Om man betalar 299 kr istället för 199 kr kan man få ett valfritt ord samt pärla.

#21 / / Tessan:

Jaa d kan man =)

#22 / / Anonym:

Hei:-).

Lenge siden jeg har skrevet hos deg. Ser ut til at dere koser dere, det er bra:-).

Det går bra å kombinere hvilket som helst ord med hvilken som helst perle:-)

Klem fra Bindy og Elisabeth.

[email protected]

#23 / / linda:

Japp, det kan man!

Härlig blogg! Vet inte riktigt hur jag hittade hit, men kommer absolut att återkomma :D

#24 / / Pernilla:

Ja, det går att kombinera olika pärlor med olika ord!

#25 / / Anonym:

Åh vilket fint halsband! Superfint! Ja, det går att kombinera både text och valfri pärla när man beställer :) Elin

#26 / / Helena:

Wooohooooo :)

Jajamensan det GÅR att kombinera valfritt ord med valfri pärla :)

#27 / / Anonym:

hallå där!

det går alldeles utmärkt att kombinera valfritt ord med valfri pärla. vilket sött halsband! :)

#28 / / mini:

åå underbara ljuvliga tävling! smycket är så himla fint och visst går det att kombinera valfritt litet gulligt ord med valfri fin pärla. jag föll pladask för denna, måste skicka alla mina läsare till erikas sida. men först vill jag önska mig själv all lycka för vinna en! mini

#29 / / Jeanette:

Underbart halssmycke!

Och visst kan man kombinera:-)

Så jag är gärna med och tävlar om ett smycke till min lilla guddotter!

Jeanette

#30 / / Bokmalen:

Vilket gulligt halsband!! Mitt svar får bli att man kan välja mellan 6 ord på hjärtat och välja 6 färger på pärlan. Nu håller jag tummarna!!

Kramen, Maria

#31 / / Ida:

Jaa det går! Vilket underbart halsband!

#32 / / Anonym:

Ja det går att kombinera valfritt ord med valfri pärla av de ord och pärlor som hon har angett! /Clara

#33 / / Katja:

Ja man kan kombinera hur man vill, jätte fina halsband. Hade varit kul att spara tills Tuva är lite äldre :)

#34 / / Anna-Lena:

Åh jag måste ju bara försöka vinna ett sådant sött smycke till min lilla sötnos! ;) Och ja! Man kan välja... Det hade varit ofattligt gulligt med ett "sockergryn"-hjärta med en ljusrosa pärla!!! :D SÅ jag håller tummarna... Kram



[email protected]

#35 / / Anonym:

Hejsan!



JA! Det går alldeldes utmärkt att kombinera valfri text med valfri pärla.



Skulle gärna vinna det fina smycket till min lilla Milton!



Min m@il:



[email protected]



och vet du vad? Jag har också en sponsrad tävling från Erika Tubbin inne hos mig! Kika in om du vill ha chansen till att vinna keramikmuggar från Gotland.....



Kram Linda

#36 / / Helle:

Hej! Ja, man kan kombinera någon av de angivna orden samt pärlfärgerna hur man vill. Om man vill kan man även välja ett eget ord, fast då kostar det 299kr istället.



Ha en trevlig kväll!

#37 / / Johanna:

Japp, det ser ut som att man kan kombinera valfritt ord med valfri pärla. Är hur sugen som helst på att vinna ett sånt halsband!



Kul med tävling! :)

#38 / / emelie:

Ja det går att kombinera valfritt ord med valfri pärla. Jättefint!!



Hoppas jag vinner :)

#39 / / Anonym:

Oj här var jag först att få chansen att vinna ett jättefint halsband till världens bästa 3-åriga dotter.

Du kan välja mellan 6 olika ord och 6 olika pärlfärger.

Du kan kombinera ord och pärla precis som du vill men vill du ha ett eget ord kostar det lite mer.



Tack för en mysig blogg!

//Linda

#40 / / Malin:

Självklart går det att kombinera valfri text & valfri pärla! :)



Vilket underbart sött haldsband, nu håller jag tummarna! :)



Kram

#41 / / Ulko:

Inte helt valfria ord eller pärlor går inte.



De ord man kan använda sig utav är:

älskling

gullunge

hjärtat

hjärtegull

sötnos

sockergryn



Och pärla:

röd

ljusrosa

orange

ljusgul

grön

turkos



Men man kan sen kombinera ord + pärla hur man vill efter listan.



mail: [email protected]

#42 / / Ingela:

Halloj!



Japp det går alldeles utmärkt att kombinera valfri pärla med ord. Dom var helt underbara!



/I

#43 / / Åsa:

Det går att kombinera ord och pärla precis som du själv vill.

#44 / / Beyond the sun:

Det går att kombinera precis hur man vill :)

#45 / / Madde:

Hallojs! Jag vill vara med och tävla. Var inne på sidan och hittade svaret att man kan kombinera valfritt ord med valfri pärla.



Min mail: [email protected]



krams madde

#46 / / Linda:

Ja det går att kombinera valfritt ord med valfri pärla. Så himla fint!

#47 / / Anonym:

#48 / / Tiina Karhu:

Skickar en gång till, vet inte om det funkade förra gången!:)



"Du kan kombinera ord och pärla precis som du vill, SPECIALBESTÄLLNING MED EGET ORD?

Det går absolut att ordna."



#49 / / Maria:

Det går att kombinera orden:



Välj mellan följande texter:

älskling

gullunge

hjärtat

hjärtegull

sötnos

sockergryn



valfritt med färgerna:



röd

ljusrosa

orange

ljusgul

grön

turkos



OM, man inte tar SPECIAL, för då man kan välja helt fritt!

#50 / / Ce-Ess:

Supertrevlig blogg Du har med FANTASTISKA bilder och otroligt söt liten bebis!

Kul med tävling också, jag svarar JA på frågan och anmäler mig således glatt! :)

#51 / / Louise:

Ja, det går att kombinera mellan 6 pärlor och texter..:)

#52 / / Jennie:

Det gör det !! (kombinera hur man vill alltså =)

Alltid roligt med tävlingar...



Kram HönaPöna

[email protected]



#53 / / Lisa:

JAPP det går att kombinera precis som man vill :) jag vill vara med om detta underbara halsband!! Såååå fint!!

#54 / / Anonym:

Jajamensan det kan man allt!

Vill passa på att tacka för en jättefin blogg. Kikar in här titt som tätt, framförallt är det dina underbara bilder som lockar!



//Pim

#55 / / Sofia:

Jag vill hemskt gärna vinna ett sånt fint halsband.



Det går alldeles utmärkt att kombinera text och pärlor hur man vill.



#56 / / Josefine:

Åh, vilket fint smycke!!



Jag vill väldigt gärna ha det med texten "älskling" och pärla i turkost! Håller tummarna för att jag vinner!



Ha en bra dag!

#57 / / Jeanette:

Men vad konstigt, varför står det 0 kommentarer? Jag har ju skrivit...hm..för säkerhets skull så skriver jag igen.

Visst kan man kombinera både pärla & text. Om jag skulle vinna skulle smycket gå till min lilla guddotter i Schweiz.

Hälsn

Jeanette

emmy[email protected]

#58 / / Anonym:

Ja det går att välja pärla och vilket ord man vill ha. =)

#59 / / Theres:

Åh, en tävling! :)



Svar:

Ja, man kan kombinera ord och pärla precis som man vill.

#60 / / Anonym:

Oj, är jag den enda som kommenterat på tävlingen? håller tummarna



Ja, man kan kombinera färg på pärla till det sockersöta halsbandet!



ha en bra dag!

#61 / / [email protected]:

Ja det går att kombinera precis som man vill man kan till och med få "egna ord" till att lite högre pris tillsammans med valfri pärla, fantastiskt söta till våra små gryn.



Hälsningar och rya på dig hälsningar från Jennie

#62 / / Elin:

Ja det går att kombinera fritt :)



Väldigt söta smycken, jag håller alla tummar jag har :)

#63 / / Malin:

Självfallet kan man det!

#64 / / olle:

Ja, det går att kombinera:D

#65 / / coach outlet online:

http://www.coachoutletonlineuscoach.com

At the

coach outlet online



you have the largest selection of the day. If you touch the item and like it, keep it in your possession until you make your final decision.If you need to acquire the focus, you need to sustain the

coach outlet store online



, which with stylish components that will immediately concoct you appreciably more attracting and outstanding.

#66 / / coach factory outlet:

In particular, products from

coach factory outlet



with leather design are fashionable, handmade,leading the wave of American pop.It with simple,durable and unique style to win consumers.

coach factory online



provide These purses, handbags and wallets can be carried with formal wear as well as with evening wear, matching with the outfit.

http://www.coachfactoryoutletworld.net

#67 / / louis vuitton outlet:

Welcome to visit our Louis Vuitton Outlet, whatever you like, our shop can supply to you.Launched in honor of the 2004 Euro Cup in Portugal, the Attaquant gets its original shape from the soccer ball.

http://www.louisvuittonoutletsaletime.com

#68 / / coach outlet:

coach outlet can provide the coach exactly the same is expected in a retail store. It can help you find bags of various colors, shapes and designs, which prove once again that the coach is actually a selection for the housekeeper.

http://www.coachoutletonlinestorecoach.org

#69 / / coach outlet online:

Lots of women like which usually amount normally include a coach outlet online ,it provides coziness to many girls that don't even think it is a great bushel of great interest directly to them.Everyone believes the fact that coach outlet store online can be well-known simply because of its high quality and the lovely pattern. http://www.coachoutletonlineday.com

#70 / / louis vuitton uk:

They're not chosen, so one of these ideal for you. For more flexibleness a lot more like these, there are lots of discount louis vuitton uk.in fact, louis vuitton is one of the most famous fashion design master.he opened the fist suitcase shop called after his name. http://www.louisvuittonukoutlets.org.uk

#71 / / coach factory outlet online:

Coach bags enjoy high popularity throughout the world. I would like to share the coach factory outlet online with you. What are you waiting for? Just come to visit. Coach Factory Outlet can design new and original products that are also functional. The stylish appearance of products, sophisticated workmanship, superior quality and highly competitive prices have won the customer's trust and love from consumers at home and abroad. So you can rest assured that purchase.

http://www.coachfactoryoutletonlinepay.com

#72 / / louis vuitton uk:

louis vuitton uk are exquisitely made and there are logos in the middle of them. The whole design is simple but elegant. You definitely deserve having one. If you want to catch up to the latest vogue, having Louis Vuitton Handbags of the latest styles can absolutely satisfy you.Just visit LV outlet webpage and select the most suitable products for yourself.

http://www.louisvuitton-worlds.org.uk