/ Note to self /

Usch!

Usch. Usch. Uuuussssssssch! Nu igen. Att jag aldrig lär mig...
#1 / / Inisen.com:

Uhhhhhh! Antingen får du lära dig att alltid kolla så att den är hel, eller så får du lära Esther att sluta bajsa ;(

#2 / / Lola:

Åh nej! Jag som trodde Esther bara gjorde blommor ifrån sig bakvägen, vad synd att det inte är så i verkligheten :/ kram

#3 / / Anonym:

hehe uach.. men DU läs mitt senaste inlägget om mailet som vi fick imorse så får du lite roligt;) hahaha sjukt kul

#4 / / Fia:

Aj då:P

#5 / / Mia:

Händer mig också, alltid lika otrevligt...

#6 / / Linda:

haha ja fy f-n det e så äckligt när man gör sådär

#7 / / J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Usch då! Det har hänt mig en gång och förhoppningsvis aldrig mer! peppar peppar Kram

#8 / / Jeanette:

Detsamma när man tömmer stomipåsar mitt i natten och smyger diskret för att inte väcka patienten.

Då säger man def. till sig själv att INTE använda kräkpåsen nästa gång utan att kolla att sömmarna är hela!

#9 / / Linn:

Æææææææææææsj

#10 / / Linn:

Ææææææææsj

#11 / / Åsa:

Å vad mysigt! :-P

#12 / / Anonym:

Blä.

#13 / / Linda&Ebba:

Blä.

#14 / / Linda:

Isch och pi=) Tur man bor på landet där inga bajspåsar behövs!

#15 / / Caroline:

haha...Usch. Galet äckligt! Ljummen hundbajs i handen...vilken dröm!

#16 / / Anonym:

Åhhh usch.. :S haha



svar: Hahaha ja det har Chloé gjort åt mej flera gånger också, första gången redan på BB. Det var ju kul, tack för den haha :D



kram

#17 / / Annah - mamma till finaste pärlan Chloé:

och det var jag som skrev det där anonyma

#18 / / Åsa:

Fyyyyy ....:-(((

#19 / / Umma:

Du påminde mig om en av mina gamla kompisar som fick i uppgift att ta hand om vår vovve då vi var bortresta ett par dagar. Hon tyckte det skulle bli toppen! Gick ut och lekte järnet. Hunden släpper en korv, panik uppstår. ÄCKLIGT LIKSOM. Vad gör hon? Ringer sin mamma som får traska iväg och plocka upp bajset. Curlingmamma eller fjantig dotter?

#20 / / TuffLoysan:

Men usch.. det lät verkligen otrevligt. Hahah.

#21 / / Johanna:

Uäk. Dags att lära sig nu kanske? ;)

#22 / / Miss Muffin:

Åh herre gud. Det låter jobbigt mycket som en sak jag skulle göra. Det och glömma nyckeln i dörren. Jag gör sånt så ofta att jag misstänker att jag behöver nån slags tillskott av något. Minne till exempel. Kram!

#23 / / Mitt i Fågelsången:

Ooops!



Men du använder i alla fall påse! I morse när jag begav mig iväg ser jag hund på håll som gör vad den behöver. På kopplet sitter en påse fastknuten. Hunden klar, ägaren spejar runt, och går sedan därifrån. Utan att använda påsen! Fyyyy för sånna hundägare.

#24 / / Matilda:

ajdå. jobbigt värre!

det där tänker jag alltid ska hända då jag plockar upp, men hittils har jag klarat mig finemang! (peppar peppar)

#25 / / catja:

Vad är det för billiga skräppåsar du köper? Jag har aldrig varit med om söndriga bajspåsar. Köp lite tjockare kvalitet på påsarna så är de lättare att riva av och håller. :D



/duktiga och lärande catja MOAHAHA

#26 / / Thea:

Usch vilken mardröm...Har aldrig råkat ut för det själv och hoppas jag slipper!

#27 / / joacim:

Tänk inte äckligt!

Tänk varmt o skönt... Skoja bara...

Finns ett sätt... Blås upp den innan och släpper den luften är det VARNING!

#28 / / Mia:

Sitter vid vår nya bärbara dator...tihi :)

Kramis till hela familjen

#29 / / EmmaL:

Men fyy :s

Har aldrig hänt mig...

Men det har hänt mamma! Därför köper vi nu bara påsar som en "en-fröpackade" alltså inte på rulle...

Men det är bättre på fler vis! De vi köper från Rusta är parfymerade :D