/ Första graviditeten /

Dagen idag

Idag ska jag på sån däringa efterkontroll. Lite smånervöst faktiskt. Måtte nu pläjset vara intakt och möblerna stå där de ska. Ja, ni förstår nog vad jag menar.

Ska till "galenpannan". Vi har samma sjuka humor. Ja, det var hon som skämtade om att mitt hivtest inte såg så bra ut vid ett tillfälle och att jag skulle ringa Poolia vid ett annat. Ja, då när jag inte kunde ta mig upp från britsen med min jättejättemage. 

Så jag kan ju inte låta bli att undra ( med viss oro) vad hon kan ha för skämt på lager idag. :P

Skaka Skaka

#1 / / Karin:

hehe haha låter som hon vill framkalla hjärtinfarkter hos sina patienter :D hoppas att det går bra idag, det gör det nog:)

kram

#2 / / Milla:

Hjälp... låter som vi behöver önska lycka till här...

Underbart när text och bild passar så bra ihop!

#3 / / joacim:

Förundras över hur "patienter" verkar gilla att man häcklar de ordentligt. Skadeglädje, omvänd sådan kanske...

#4 / / TuffLoysan:

Lycka till! Tror absolut det ser bra ut, så länge du själv inte känner nånting annat.

#5 / / Lena:

Haha, rolig barnmorska, hoppas det går bra idag! :)

#6 / / Dorothéa:

Hhahahhahaha!!!

Du är så rolig =D

#7 / / elmida.se:

Haha! Det låter som att det kan blir riktigt spännande =)

Kram!

#8 / / mini:

hahaha vilken kul! lycka till idag, kram på dig! mini

#9 / / Lena:

Du har fått en award i min blogg!

#10 / / Misen:

Åh, hoppas det går bra. Det där med efterkontroll hade jag helt glömt av. Det får jag ta och boka in. Kram på dig!

#11 / / Linda&Ebba:

Klart grejjerna är där de ska vara... annars får ni rita en ny karta tills nästa gång ;)

#12 / / Linda&Ebba:

Du skulle googla på nån jättekonstig och ovanlig åkomma som du sedan sätter dig ner och beskriver ingående för henne att du har alla symptom på... bara för att se hur hon reagerar när det är "på allvar"! Eller är det elakt...? HIV-prov svaret var ju inte så snällt...

#13 / / Skönt Hemma:

Ha ha...Lycka till idag!



Cool bild på vovven! Kanske vovven vill ha ett sånt här fint halsband :)

http://skonthemma.blogg.se/2009/january/pimp-my-dog.html

#14 / / Åsa:

Antar att efterkollen gick alldeles utmärkt. Härligt med en barnmorska som verkar vara en frisk fläkt. Eller?!

#15 / / Elin, elinphoto.se:

Oj! Hejsan hoppsan! Efterkollen!!! Vad är det :-))?

Jag har fortfarande inte varit där och Luna är ju 9 månader i morgon :-))!



Nu är det väl ändå för sent att gå va!!!?



Kramis & lycka till!



// Elin

#16 / / alacs - Mitt i Fågelsången:

Aj tusan, där påminde du mig om hemskheter som stuvats undan likt gångna julens dekorationer. Måste oxå ta tag i och boka en tid för underredskontroll. Fast det känns ok, tror jag?!

#17 / / Sandra:

Hej hopp, efterkontrolen kan ju vara bra att gå på och jag tror säkert det gått bra för dig, men den där bm vet jag inte om jag hade velat ha!

BTW så är du utmanad i min blogg...lite löjligt men skoj på samma gång. Och tack igen för en kanonbra blogg!

#18 / / Mindy:

Hej gumman.Allt bra med dig? Söt bild på eran söta hund :) Vad tiden går snabbt,kan tänka mig att du märker det mera för du har en liten som utvecklas för varje dag..Går allt bra med lille man :)? kram kram

#19 / / Beyond the sun:

Hade hon något bra skämt på lager? :) & grattis till 9 årsdagen!

#20 / / ELLEN:

Hahahah, låter ju jättehärligt ;D

#21 / / hemmabloggaren:

Hua, det är aldrig kul när nån ska till och kolla läget där nere. Hoppas det gick bra i alla fall. Kram

#22 / / karolina aka melwins mamma:

första gången jag är in, men dock inte sista. guud så fina bilder.

#23 / / Miss Muffin:

haha... det låter på riktigt som en galenpanna! hoppas allt gick bra!

#24 / / Babbidesign - [Design & Foto]:

Tusen tack för din kommentar! Hoppas det gick bra för dig idag, kramen

#25 / / Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]:

Gu vilken underbar blogg du har! :D

#26 / / I våran lilla vrå:

Vilken skojjig bild på vovven ler

#27 / / Anonym:

Vilken underbar fångad bild! Jätte söt son ni har med!

#28 / / Anonym:

Hittade din blogg av en slump,vacker med alla bilder,men hur många pannkakor har man ätit för att få så rund och fin mage, hihi,lycka till.

#29 / / Frida:

Fantastiskt med en blogg av en gravid/mamma med humor som inte tappat fotfästet totalt (som 99,9% av alla bloggande i din situation har gjort). Upplyftande och underhållande läsning, keep up the good work och lycka till!