/ Allmänt /

Relalalaxarlördag

Semlor
Idag åt jag "säsongens" första semla. Mums fillibabba! Jag älskar semlor. Speciellt de som det är mycket mandelmassa i.

Annars händer det inte så mycket här idag utan vi skruttar mest runt och bara ÄR. Det är så skönt med sådana dagar. Skrutta-runt-och-baaara-vara-dagar. Man borde unna sig betydligt fler...  :)

#1 / / Åsa:

Ingen hetvägg för dig ser jag. Jag tycker också att semlan är godast som den är.



Ha en fortsatt skön relaxdag!

#2 / / Babbidesign - [Design & Foto]:

Samma här, mkt mandelmassa.. GOTT! Mindre grädde dock.

#3 / / Bokmalen:

Å, vad sugen jag blir på en semla!! Gillar oxå mycket mandelmassa men inte så mycket grädde...

Kramen, Maria

#4 / / Linda:

ja det borde man berkligen unna sig. jag e inte så bra på det. det händer alltid något. ha en trevlig lördag

kram

#5 / / Annika:

Semlor är mums! Vi åt årets första semlor förra helgen. Det är verkligen härligt med skrotar-dagar! Jag har haft en sådan dag idag, men enbart för att jag är förkyld och inte orkar något annat. Då är det inte lika mysigt - när man måste. Ha en fin kväll! Kram

#6 / / Sannasmamma:

Mmm.. jag har ätit ca 10 st redan ;) Äälskar semlor!!

#7 / / Fia:

Min sambo köpte semlor igår. Jag orkade bara locket på min. Sen slickade katterna i sig grädden o då ville jag inte alls ha resten:P

#8 / / ida:

Mmmm semla, jag föredrar dock utan mandelmassa.

Trevlig kväll.

#9 / / Misen:

Åhå, ja här har vi ju ätit semla var och varnnan dag sånna med mandelmassa i grädden, mums! Vad det lät härligt med bara-vara-dagar! Kram och trevlig kväll!

#10 / / Linda&Ebba:

Fuskis!

#11 / / Mindy:

God kväll snäckan..Så goda dem ser ut på bilden.Ha en skön kväll..kram kram

#12 / / alacs - Mitt i Fågelsången:

Semla med varm mjölk... Mmmmm. Men det får vänta tills "rätt dag" :)



Gulligt av dig att hålla utkik!!! Vi är inte speciellt kräsna - eget sommarhus har bara 12 V el, utedass och vatten som pumpas 2 ggr per vecka. Allt mer än det är lyx!!



Kram

#13 / / illustratör-Matilda:

nämen ååh, tack ska du ha! glad jag blev! :-D



semlor! det måste vara bland det godaste som finns! och som du säger, MYCKET mandelmassa! helst i en stor klump.

nu blev jag ju jättesugen!



kramelikram!

#14 / / Mia:

Skönt med bara-vara-dagar. Dock har jag såå svårt för dom. Lyckas liksom aldrig njuta av dem, tyvärr.



Smarrigt med semlor. Dock gillar jag inte madelmassa, utan vill ha med tjock god vanlijkräm i mina...

#15 / / MissyElliot:

Åh, jag är också förtjust i semlor och precis som du säger ska det vara mycket mandelmassa...

ler

#16 / / aan:

hi... its so yummy..

ur blog so nice... hope u can visit my blog

#17 / / Nadja:

urk hatar semlor :P

#18 / / Anonym:

Åt min första semla igår också... aningen tidigt kanske, man hinner tröttna innan det är den där speciellt dagen... men goa är dom.

#19 / / Miss Muffin:

skrutta runt-dagar är de bästa dagarna. speciellt om man får semla ovanpå det. jag fick inget idag. jo. spackeldamm. det var inte lika kul. de där semlorna ser farligt goda ut.

#20 / / Nicole:

ush men det jag inte gillar med semlor är Mandelmassan uuuu.

#21 / / ELLEN:

Svar: Hahha, tack :D Ja, det var jätteroligt. Kul att lära känna sina klasskompisar lite mer. Vi har inte haft någon supersammanhållning precis. Jag bor i Oskarshamn, ungefär en timme från Kalmar :)

Kram!

#22 / / Linda - ehtela.com:

ja mandelmassan är ju det godaste :D

#23 / / Josefine:

Oh ja, semlor är gott. Vi åt årets första för nån helg sedan. Världens godaste. Hemmabakade med mycket kardemumma, söt grädde och marzipan istället för mandelmassa. Mums!

#24 / / fggbasd:

http://www.wholesaledesigner-handbags.com replica designer handbags



We are a professional replica designer handbags wholesaler from China, supplying cheap designer handbags,replica jewelry and replica eyewear. high quality, cheap price, we also accept drop shipping.we can ship the knockoff handbags to US,UK,AU,CA etc countries. on our online shop, you can find there are thousands of different new styles replica designer handbags for you choose. you can set up your own store, wholesale designer handbags from us, and sell them in your country for large profit. isn't it a good idea to retail fake designer handbags?come to join us.You'll never regret it!

#25 / / fewfc:

Hesheng hat factory was established in 1994 in Dongguan, a professional hat ( bag) manufacturer. After 10 years of development , co- Sheng has grown to cap bags excellent supplier industry , one with nearly 400 well-trained staff ,wholesale designer handbags, advanced equipment and more than 10,fake designer handbags ,000 square meters of modern workshops, cheap designer handbags, to ensure that every enough on 400,000 capacity, knockoff handbags, security, on-time delivery is our practice.We have built a complete headwear industry production system , so you can ensure that we provide high quality and wide range of products to our customers from around the world . We not only provide ordinary baseball cap ,knockoff designer handbags , with a strong new product development capability ,knockoff handbags, we can also produce a variety of complex new hat ,replica jewelry, the company is ISO 9001 certified .



We believe that customer satisfaction is the key to success , so we have to ensure that our customers can be filled in together high-quality products, competitive prices , punctual delivery , good , good service . Companies have very professional sales team to ensure that any advice and customer questions can be timely / satisfactory reply .Because of this , and now some of the world famous brands have chosen to Hesheng cap bags Co., Ltd. as its stable replica designer handbags supplier .



We look forward to your advice and service needs of your cap bags !