/ Allmänt /

Simsalabim

SkrattarDoktor Åsa, hon kan trolla hon. Jag mår redan så hääääääääääär mycket bättre.

Mitt knä. Åh, det är nästan helt som det ska igen! Den däringa hemska äckelpäckel-ilskna-smärtan i det försvann samtidigt som hon tömde det på ledvätska. 
Ett par kortisonsprutor fick jag också, och dom har verkligen gjort susen. 

Och så fick jag en ny medicin. En braig sådan! Den har redan börjat värka och det bästa av allt är att den är amningsvänlig. 

Slutet gott, allting gott. Jag är så himla glad. Och vet ni? Nu ska jag ut och GÅ utan att det gör så där förbaskat ont. Jihoo! 

#1 / / Weronica - En mammas dag:

Så bra att allt känns bättre! Jag har följt din blogg via bloggkoll ett tag efter tips hos Flex Inredning, men jag tror inte att jag har kommenterat förut. Well, i dag var dagen för det :) Jag gillar dina fotografier!

#2 / / Sannasmamma:

Härligt!!! =)

Vilket underbart leende ♥

#3 / / Åsa Wojtowicz:

Hej



Vad skönt att du känner dig bättre och kan ta en promenad utan smärta.

Önskar dig en underbar dag.

Åsa

#4 / / mamma russin:

grattis till ny kuckelimuckmedicinen..;)

det där är ett helskotta att ha.. gör såååå ont..

jag fick det tillfälligt för flera år sedan som biverkning av knölros som jag hade.. fick cortisonsprutor i knä och fötter och armbågar och handleder..

jag hade turen att reumatismen växte bort.. nu kan jag känna ytterst lite innan febern kommer om jag blir sjuk...



hoppas du kommer bli bättre ...

kramkram

#5 / / Evelina:

Vad skönt att allting känns bättre nu, och att du kan gå ut i friska luften utan besvär...

Och vilken sötnos-bild på Charlie! Jag är bara lite jätteavundsjuk.

#6 / / Inisen.com:

Skönt att du mår bättre! :) Härligt med läkare som kan trolla :)

#7 / / Åsa:

Puh! Vad skönt för dig!!! Inget vidare att gå omkring och ha ont. Tänk vad sjukvården kan. Vad skulle vi göra utan dem?!

#8 / / Bokmalen:

Å, vad skönt för dig!!! Charlie verkar ju oxå nöjd! Så söt han är på bilden.

Perfekt att det finns medicin som funkar även när du ammar. Hoppas du får en fin dag nu! Kramen, Maria

#9 / / L:

#10 / / Linda:

Åh vad skönt för dig, bra att allt löste sig tillfälligt om inte annat!

Så söt han e lille Charlie. Går allt bra med honom?

Kram på er

#11 / / Vilda-Hilda:

Så härligt att höra! ^_^

#12 / / catja:

Usch nääää Charlie är inte ETT DUGG SÖT...inte det minstaaaa ;) ;) Wiiii vad söt han är!!!!

#13 / / Miss Muffin:

vad skönt för dig! hemskt att vara inspärrad i hemmet pga smärta.

#14 / / Milly:

Medicin är braaaaa!

;)

Härligt att den kickade in så snabbt!



Kram!

#15 / / HeavenlyDrunkie:

Härligt tjejen!

#16 / / jossi:

lååter mer än braaa :D hihi

#17 / / mini:

åå så skönt, önskar dig icg din lilla ljuvliga en fin dag! kram! mini

#18 / / Soffy:

Jippijippi, jag är glad för din skull!

#19 / / Solveig:

Härligt! Alla dina bloggvänner glädjs med dej!

Underbart leende du har fångat på Charlie..

#20 / / Solveig:

...man får inte ha för bråttom då blir det felstavat..alla dina bloggvänner GLÄDS med dej! - så nu fick jag sagt det två gånger t.o.m

Bästa hälsn.Solveig

#21 / / Mico og Linn:

Så bra at du føler deg bedre ;)

#22 / / Annika:

Åh, vad glad jag blir när jag läser att du mår mycket bättre! Hoppas att du fick en riktigt härligt promenad! Här är det -15 grader idag. Lite för kallt för den där riktigt trevliga promenaden, tycker jag. Ville håller inte med! :) Konstigt. Kram!

#23 / / Petra:

Hej! Usch va jobbigt med knät. Hoppas det blir bättre snart då. Hur har du det annars?? Fina bilder som alltid oxå!!

kramar

#24 / / TuffLoysan:

Härligt att det är bättre! Och vad söt han är lillgrabben! =)

#25 / / Kim Ekholm:

Åhh grattis:) Skönt att slippa smärtan.



Sommar är underbart, skippar gärna våren:P

#26 / / Sussi:

Skönt att höra.

Ännu en gång en helt underbar bild på Charlie :)



Kram!

#27 / / Anonym:

Toppen! Skönt att det redan gett resultat =)

#28 / / ELLEN:

Vilken härlig bild! Helt underbart söt :D

#29 / / Anonym:

Sesådär ja! Solen skiner visst även hos dig. :)

Tänk att ha en Åsa som plockar fram mirakelmedicin som både är knä- & bebisvänlig. Klart Lilleman ler så det känns ända till Storstaden.:)

#30 / / Sofia:

Vilken medicin fick du?



Har inte din mailadress så kan inte skicka lösenord :(



kram!

#31 / / hemmabloggaren:

Puuuh, tur att det finns bra sjukvård. Då kan du njuta av helgen som kommer. Kraaam å ta hand om dig.

#32 / / Anonym:

Låter bra! Sköt om dig.....



Kram Linda

#33 / / Magda:

Härligt att du mår bättre. Vilken underbart fin bild på sonen din..

#34 / / Rebeccas.se:

Men gud vilken söt bild!

#35 / / Anonym:

Åh va härligt att få hjälp sådär på en gång av en riktig doktor! Wunderbar!

Här har jag lyckats bli av med värsta flunsan men den har muterat till en förkylning istället och min nos bara rinner och rinner. Damn!

#36 / / Helena:

Åh va härligt att få hjälp sådär på en gång av en riktig doktor! Wunderbar!

Här har jag lyckats bli av med värsta flunsan men den har muterat till en förkylning istället och min nos bara rinner och rinner. Damn!

#37 / / Viola o Leah:

va skönt att du känner dej bättre o att smärtan har försvunnit..:)Hoppas att du får fortsätta att må så....:)

#38 / / Lola:

Skönt att höra att det ordnade sig!! Puh :)

#39 / / Anonym:

Vad skönt att det har blivit bättre.

Kram

#40 / / Lena:

Vad bra att du har blivit bättre :)

#41 / / fru mju:

va skönt!

du har en mamma-utmärkelse hos mig

kram

#42 / / Anki Jönsson:

Oj, vad skönt att du mår bättre igen. En sådan tur att det finns en sådan braig medicin som just du kunde bli hjlpt av. Hoppas att du fick en skön promenad med lillen och Esther.

Kram

#43 / / Lena:

Å vad skönt att du mår bättre! När man är van vid att ha ont varje dag så blir de dagarna när man inte har ont någonstans verkligen guldkantade.

Underbar bild på sonen!!

#44 / / sienneis:

ÅH! Skööönt! Härligt när det finns hjälp att få! Ha det gott!

#45 / / Eva:

Åh, vad skönt för dig att du mår bättre nu!!! Vad bra att det fanns amningsvänlig medicin!!!

#46 / / Babbidesign - [Design & Foto]:

Skönt att medicinen tog så fort!