/ Tisdagstema /

Tisdagstema - vardagsliv

Lek med Charlie

Just nu njuter jag av att vara föräldraledig och hemma tillsammans med den här lille killen. :)   Fler bidrag hittar du här.

#1 / / mini:

åå jisses så ljuvligt söt han är! jag smälter. jag saknar den mammalediga tiden så himla mycket, även om det är helt underbart med en 6 åring som öser tilbaka en med kärlek men tiden då var så speciell och den kommer aldrig tillbaka...njut varenda stund. kramar! mini

#2 / / Johanna:

Vilken härlig bild! Man ser verkligen kärleken.

#3 / / Caroline:

hahaha...han är verkligen så genomsöt. Jag kan inte göra annat än att fullkomligt avguda honom! Lova att du pussar o kramar mkt på honom...

#4 / / Mickan:

Jag måste snart säga till dig att sluta publicera bilder på er guldros för jag börjar bli riktigt sugen på att skaffa en och det har jag faktiskt inte tid med. Jag måste plugga klart först! Så sluta med en gång. Eller nej förresten, låt mig drömma lite till! =) Kramar!

#5 / / Inisen.com:

Charlie är så söööööt! Lilla sötbullen :D

#6 / / Photomix:

Visst va vardagslivet som föräldraledig mysigt saknar lite

#7 / / Fia:

Oj så söt han är:)

#8 / / Linda-Marie:

Åååå så fin!

#9 / / Lola:

Det förstår jag, med en sådan liten solstråle :)

#10 / / Babbidesign - [Design & Foto]:

Han är en sån sötnos!

#11 / / Anonym:

Skönt att hunden mår bra igen.

När jag var ut i skogen idag så käkade Alva i sig nåt så vi får väl se om det blir jag som får en sjuk hund snart :/

Hoppas inte.



Å Charlie är lika söt som vanligt :)

#12 / / Anonym:

Njuuut ! Tiden går så fort. Sen blir det som på mina bilder. Vardag

#13 / / fru mju:

va härligt att du också kört ett tisdagstema! :) och skönt att du tryckt på play igen..

#14 / / Gunvor:

En helt bedårande bild!

#15 / / Photos by Storm:

Vilken söt liten gladpojke. Förstår att du njuter/Lis

#16 / / Jossi:

Sv: Tack tack :)

O mer bilder kommer! När tiden kmr :)

KRAM :*

#17 / / Anna:

Kan ju inte vara bättre vardag än den här..njut o lev i nuet..

#18 / / Jules:

Å så söt han är :)

Förstår att du njuter av vardagslivet

Ha en fin tisdagkväll :)

#19 / / Fia:

Sv: tacktack för dina inlägg:)

#20 / / Mickan:

Tack vad gullig du är=) Det är ju det som är meningen med att jag publicerar såna inlägg, att kunna inspirera andra=) Och om jag inte skriver matsedel så blir jag tokig på vad jag ska äta en dag och då slarvar jag med maten. Så jag måste=) Kram

#21 / / illustratör-Matilda:

haha, ja jag med! en riktig muskelknutte.. på ena armen iaf.. ;)



vilket härligt foto!

#22 / / Josefine:

Han är för söt lille charlie. Det är altid lika fina foton här inne hos dig. Man blir ju lite avundsjuk... =) kram

#23 / / VIO:

#24 / / Anonym:

Åh vilken liten sötnos! :D Ha det så mysigt med bebben så länge du bara kan!.. snart... hehe... vill bara påminna att Nora REDAN snart är 2 och har börjat trotsa därefter oxå ;)

#25 / / Viola o Leah:

han är en så sötnos eran lilla charlie...en riktig gobit....:)

#26 / / elmida.se:

Sööööööötis!!!

#27 / / TuffLoysan:

Meeen hur söt får man bli alltså!

#28 / / Junitjej:

Vilken sötnos!

#29 / / Rebeccas.se:

En utmärkelse väntar på dig i min blogg. :)

#30 / / Linda:

Woho! Vad glad jag blev nu när jag såg att du är back on track :o)

#31 / / Caroline:

Men han är väl för söt?

Och tack för dina kommentarer. =)

#32 / / Beyond the sun:

Jag fann min kopiator.. Har bara inte besökt den än ;)



Fina, fina Charlie!

#33 / / Linda:

kära nån så söt!!! underbar bild!

#34 / / Ebba:

Han är ju bara så ljuvlig så det finns inte :) Och du fotar så hiiiimla fint!!!!

#35 / / Kim Ekholm:

Ja en ny design. lite inspiration av dig kanske:)



Din pojk är så härlig. Man blir ju helt glad av han:)

Sov gott med er:)

#36 / / joacim:

Skön tolkning. Tack för jag slapp se massa mat eller soppåsen.

TACK TACK TACK... Sötaste gladaste...

#37 / / Anonym:

Hej!

Nu har jag fyllt på med ännu mer godbitar i min bloppisblogg. Superbilligt är det också. :-) Kram!

#38 / / J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Charlie är så himla söt! Vilket gulligt kort! Ja, njut varje dag med honom!!

#39 / / Sandra:

Allenuttingen!

#40 / / Dorothéa:

GULLUNGE!!!!



Kul att du är tillbaka igen och förgyller min dag =D

#41 / / Sussi:

Vilken söt unge du har!! Blev lite extra kär i honom när jag såg den där bilden.

#42 / / Fia:

Tror aldrig jag har sett nåt så sött som Charlie förut. Jo, det ska vara Esther då... ;-) Skönt att hon mår bättre!

#43 / / Zarah Galore:

Alltså.. det går inte att förklara med ord hur jävla adorable han är!!!

#44 / / ELLEN:

Han är så himla söt! :) Njut riktigt ordentligt nu :)

#45 / / Carina - inspirera:

Ljuvlig bild på en mjuk bebis!

Kramen. Tag vara på tiden...