/ Allmänt /

Wiiiiii!

Tvättmaskin
Vi har blivit med tvättmaskiiiiii iiiiiiiiiii iiiiiiiin iiiiiiiiin!!!!!!! 

#1 / / Mia:

Haha lilla söt Esther :-)

Kram

#2 / / Linda:

åh vad skönt. det e en fördel när man har barn har jag insett...

Kramis

#3 / / alacs - Mitt i Fågelsången:

Nice! Lite underhållning för Esther är aldrig fel:) Skönt att slippa tvättstugan förmodar jag!



#4 / / LILIJA.COM:

GRATTIS :D

#5 / / Lena:

måste vara skönt att ha egen när man har ett litet barn, de har en förmåga att producera en hel del tvätt.. ;)

#6 / / Anonym:

Och Esther gillar den förstår jag. =) Det är alltid bra med en egen tvättmaskin, jag hade aldrig klarat att bo i lägenhet utan egen tvättmaskin och utan att kunna tvätta när jag vill. När man sen har barn är det extra praktiskt. Ha så skoj med maskinen! Kram

#7 / / Beyond the sun:

Akta så hon inte spyr! ;) Men grattis! Jag blev med tvättmaskin på julafton och det är det bästa som har hänt mig.. Sedan jag flyttade hemifrån ;D

#8 / / Annika:

Egen tvättmaskin är toppen när man har en liten. Vår skrutt kräktes så mycket att min man nästan bodde i tvättstugan - jag var fullt upptagen med att amma. :) Söta Esther! ♥ Trevlig helg! Kram

#9 / / Anonym:

Lyx! Trevlig helg.

#10 / / Lola:

Sicket lyx ;) Gratulerar! När ska ni göra av med dess oskuld? Hihi

#11 / / Misen:

Men åååh, vad avis jag blir! Så skönt med egen tvättmaskin! Tvättstuge-trappor är inget skoj, särskilt inte med en liten som kräks på allt. Grattis!

#12 / / Caroline:

haha, härlig bild!

#13 / / TuffLoysan:

Hääääärligt! Tvättmaskin är guld värt. Men jag tycker ändå inte att jag tvättar mer trots att man har bäbis.

#14 / / Anonym:

grattis! :)

jag skulle köpa en ny idag men då hade de inte rätt modell inne så jag får gå i spänning tills måndag...

#15 / / Linda:

Åh, så härligt. Vardagen blir ju så mycket bättre!

#16 / / Sannasmamma:

The best a woman can get ;)

Vi har 2!!

#17 / / Linda:

hihi söt-Esther :)

#18 / / Anonym:

Vad skönt! Jag vill också ha egen tvättmaskin! Men hur söt får man vara då? Hoppas inte hon blir snurrig bara;)

#19 / / Mickan:

Den ovan var från mig, namnet försvann=)

#20 / / Anonym:

Så skönt! Och vilken söt bild :)

#21 / / Anonym:

Åh, sötaste Esther! Blev hon alldeles förtrollad?

Det är superskönt med egen tvättmaskin, så grattis! :)

#22 / / Bokmalen:

Klart sötaste bilden!!! Måste ju vara toppen att ha egen tvättmaskin när man har barn!!

Ha en trevlig helg!

Kramen, Maria

#23 / / Karin:

Grattis!! Jag vill oxå ha *avis* Jag har inga barn. Men det behövs när man har hund oxå. Det händer olyckor från båda hål... Helst på köksmattan.. Jag och mina vänner har diskuterat varför hundar alltid ska kräkas på saker, som mattor, bäddar mm. Det är för de inte vill att det ska skvätta i håret. Det måste juh bara vara därför... hihi.. Trevlig helg!

#24 / / Sofia:

najs! och <3 vovve som sitter så fint.

#25 / / Anki J:

Förstår att det känns rena lyxen att få tvätta just när man själv behöver och har lust och slippa boka tid och ta sig ner i tvättstugan.

Är det måne någon av dina saker som har kommit med i tvättkarusellen, Esther?

Kram

#26 / / Kerstin:

Vilken underbar bild! :)

Ha det gott.

#27 / / Linda:

Åh, en så´n fin blogg du har!!!! Älskar dina bilder!! Jag som är ny...är du fotograf?? Vad har du för kamera?? Tack! Linda

#28 / / Helena:

Men sötaste sötaste sötaste Charlie.

Bless his cotton socks!

#29 / / Helena:

Hahahaa menade förstås Esther!!!! Nu ska jag nog sova en stund. Är för trött för detta tydligen..... Kram

#30 / / Sussi:

Vi har haft en tvättmaskin vi med sen en tid tillbaka men inte kommit oss för att installera in den, bra va, hahaha!



Måste ta tag i det där någon dag.



Ha en bra helg!

#31 / / Annah - mamma till finaste pärlan Chloé:

Jag hoppas det jag med, svårt bara att komma på vad man kan äta. Tycker det är mjölk i allt :S.

Är din Charlie känslig för något speciellt som du äter?

Kram!

#32 / / Anonym:

Ha ha ha I LOVE HER! Hur mycket kåstar hon.

#33 / / Zarah Galore:

HAHAHA, du är verkligen grym på att förmedla ljud och "bild i huvudet" genom ditt sätt att skriva. Fantastisk förmåga! :D

#34 / / Sofie:

Söta lilla Esther har fått lite underhållning. Måste vara skönt att kunna tvätta när man vill! Trevlig helg!

#35 / / illustratör-Matilda:

hihi, grattis!!

måste vara superskönt! själv tvättar vi nere på plan 1, men eftersom det är nybyggt här så är det tipptoppfräscht, plus att de flesta har egna tvättmaskiner i sina lägenheter så det är nästan bara vi som tvättar där nere! så, vi kan ju egentligen säga att det är våååår tvättstuga.

;-)

#36 / / ELLEN:

mysig bild!

#37 / / Dorothéa:

Vilket bra beslut =D

Jag skulle nog svimma om våran försvann, har ju dessvärre blivit lite bortskämd med torktumlare hemma nu också.. men det är verkligen överdrivet dyrt lyx!

Ska försöka dra ner på det =P

Haha.



Hoppas du haft en UNDERBAR helg.

kram

#38 / / Jojja:

Visst är det underbart! Jag har precis flyttat o idag när jag skulle läsa instruktionerna till tvättmaskinen upptäckte jag att det är ju både tvättOCHTORKmaskin vi har!! Dubbel lycka liksom! :)

#39 / / Emmily / Fröken Lavendel:

Vilken jättesöt bild! Den där lilla rumpan och så en mycket intresserad blick mitt in i snurret. Jättefin!

#40 / / malinsmix:

Åh vad jag saknar vår cvalier när jag ser er De e så underbara.

#41 / / Fanny:

Vi har också fått en tvättmaskin!!! Ipförsig en grovis, men den tre hundar så är det ganska skönt att inte behöva tvätta hundfiltar i samma som sina underkläder och bebiskläder! Vuxenpoäng för övrigt att bi så glad över en tvättmaskin! Jag blev själv helt galet glad! Inge mer svarta hundhår i kläderna!