/ Huset /

Ingen foundation i världen kan rädda det här fäjset...

Prickigt värre

Har målat om innertak idag. Det skvätte visst lite. Hoppas nu bara prickarna går bort tills imorgon. Vi ska ju för faen på kalajs... :P
#1 / / Anonym:

Oj, oj, oj... Vad flitig du har varit. Sbygga bilder blev det ju dock, man får ju offra sig lite :) Tyvärr blir det inget Öland för oss, S blev magsjuk, annars hade det varit superskoj att titta förbi på kaffe. Tack för inbjudan! Kram!

#2 / / Misen:

Ja, det var ju från lilla mig...

#3 / / W e b - L i n n . n o:

Oi, oi, oi her har du vært sjapp på rullern ser jeg. :P Ja får håpe det går vel. Skulle tatt seg ut med hvite flekker i ansiktet med en fil skjole. :P

#4 / / sunison:

ojsan! hehe, gnugga gnugga är det enda tipset jag har. :D

#5 / / Mitt i Fågelsången:

Snyggt!!! Jösses vad ni ligger i!!!!

#6 / / Babbi - Bloggdesigner:

Höh.. snygging :)

#7 / / Karin:

Va duktiga du (ni) är!!!! Ni jobbar hela tiden!!

#8 / / elmida.se:

*haha* Men taket blev säkert supersnyggt =)

Hoppas ni har det bra i nya huset.

Kram!

#9 / / Helena:

Aceton fixar det mesta;) Kramen

#10 / / Helena:

Hahaha, ajdå. Mitt fall (http://helenaantecknar.blogg.se/2009/june/malarfarg.html) så torkade färgen, så det gick bort jättebra!

#11 / / Annika:

Men det blev vackra bilder... :) Och säkert ett snyggt tak! Så trevligt med kalas. Kram!

#12 / / TuffLoysan:

Hahaha hoppas dom går bort =)

#13 / / Äh, väx upp!:

Önskar att jag hade din kamera, din blick för foton och ditt nymålade tak. :-)

#14 / / Soya ★:

Trodde Vitapricksjukan bara var på fiskar (världens sämsta skämt, jag vet :P)

#15 / / J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Oj då, hoppas de går bort! Fina bilder som vanligt! Trevlig helg! Kram

#16 / / Anki J.:

Hehehehe, du är ju värre än jag när jag målar men tak är inte lätt och fy så jobbigt. Kan inte alls ha armarna i det läget mera så takmålning överlåter jag så gärna till någon annan ;)

Kram

#17 / / Nicole ( NicoleBambi ):

Åh, nya modet eller ? :P

#18 / / Anonym:

Med rätt belysning tror jag att det kan bli väldigt charmigt! Prickar är finfint!

#19 / / Eva-Lena:

Ojdå, så det kan bli. Hoppas du fick bort färgen.

Kram

#20 / / Helena Kulle:

Tjo! Här har det gått vilt till :)

Tycker prickigt är fint, allt är vackert som ser genom kärlekens ögon, hahaha...!



Det är ju lite som att lägga till brus i en bild, det är konstnärligt.

#21 / / Annica:

Håhå, det där känner jag igen från vår egen takmålning... Hoppas det gick bort lagom till festen. ;)

#22 / / Linruz:

Underbara bilder, men förstår att du vill få bort det. ;)

kram kram

#23 / / Therre:

Haha, PRICKEN! :P

#24 / / joacim:

haha, glad pack runt fejset och skyddsglasögon...

#25 / / Linda&Ebba:

#26 / / Linda&Ebba:

Äsch... lite mascara och läppstift så märks det inte =)

#27 / / Sienneis:

Jösses kvinna vilka fagra bilder!

Du klär verkligen i prickar :)



Otroligt vackert "collage", jättefina bilder!!!



Haha, litervis med kaffe & choklad-dieten har jag provat... Funkade sådär för mig, däremot lägga mig lite tidigare % sova med snäckan alla "naps" dagen igenom i två dagar gjorde ünderverk!



Hoppas ni hade ett najs kalajs!

Kram & prick

#28 / / Hatchepzut - Mamma till en ängel:

Hehe ja du har verkligen målat. :D Blev häftiga bilder av det iaf. =)

#29 / / EmmaL:

Ooh jag va med om samma sak en gång :D

Fick tvätta hela huvudet med Yes... tyvärr. Blev torr som en dammtuss.

Nästa gånge jag målade taket över-smörjde jag mig med en fet ansiktscreme.

Och då gick det att ta bort färgen med bara vatten efter...

#30 / / I våran lilla vrå (C):

hihi..oj då! JA, vi får hoppas att färgen går bort (håller tummarna). Brukar titta in till dig (din blogg) lite då å då. Vet inte om jag sakt tidigare att jag gillar din blogg, den är så mysig och härlig på många sätt å vis. Vi planerar att skaffa barn inom 1-2år, men först måste vi flytta från våran mini hyreslägenhet till en 3-4rok bostadsrätt. Jag har ett STORT intresse för inredning, men alltid fått för mig att man får välja barn eller ett snyggt hem (för så va de när jag växte upp. Mina föräldrar valde barn å hemmet såg för j*vligt ut.. men man kunde ju bo där i alla fall) men med din blogg så vet jag nu att man kan ha båda (ler).



kanske blev lite rörig kommentar.. men du har en bra blogg för att sammanfatta de jag vill få fram!

Ha de bra

#31 / / Annis:

Ditt fäjs är vackert trotts alla prickar!

#32 / / ullisar:

hur gick det;



ni skulle faktiskt ut i förrgår,

ditt lilla fejs och du!



för övrigt håller jag med alla som tycker du är lika vacker med färg som utan! såklart.

#33 / / Johanna:

Ooh, men med en bra facial scrub kommer man också långt. Om man inte bara vill gnugga gnugga gnugga, vill säga. ;)

#34 / / Caroline:

Såg ut som ett läckert filter i Photoshop först :)! Fick du bort det?

#35 / / nina:

He he prickigt. Jag gillar prickigt

#36 / / Mikaela:

Takmålning är ju fantastiskt, springlade ansikten är fina! :)

#37 / / Administrator:

Most women would prefer to christian louboutin shoes save their money until they can afford a real pair of cheap christian louboutin shoes rather than a pair that just looks like christian louboutin online.When you buy women's designer shoes, not only are you getting to wear the samebody to buy louboutin shoes online shoes as your favourite celebrity, you are also getting a pair of shoes that will last longer and look better than almost any other christian louboutin 2012 shoes you have ever like christin louboutin pumps bought.Discount designer discount christian louboutin shoes, such as those from Christian Louboutin and cheap christian louboutin, can be found if you look in the right places.