/ Huset /

Nästa projekt

Sovrummet före
#1 / / Tjäna Pengar På Internet:

Haha, vilket roligt kort. Du är så duktig på att fotografera och skriver så himla roliga texter :)



Roligt att man ser din spegelbild i spegeln också, var det meningen?



Mvh Emelie

#2 / / TuffLoysan:

Men vilka härliga bilder med text alltså =) Är verkligen superspännande att få följa eran renovering =)

#3 / / Helena Kulle:

Gillar din blogg. Roliga texter,roligt redigerat och fina bilder såklart.

#4 / / Maria:

Årets foto :)

#5 / / Bokmalen:

Vilken härlig bild!! Å texten är ju oslagbar!! ;) Dagens bästa!! ;)

Låter superfint som ni tänkt göra. Hoppas vi får se resultatet!! ;)

Kramen, Maria

#6 / / Pearl:

härligaste bloggen. hur kan man vara utan?

#7 / / Anonym:

Vad får du allt ifrån? Du är ju bara den bästa i hela bloggosfären! Garanterat!



dessutom låter det snyggt och vardagsrummet blev kanon!

#8 / / elmida.se:

*haha* Wuuuunderbart!

Tack för dagens bästa! Hoppas ni trivs i huset.

Kram!

#9 / / Babbi:

Blir bra det där!

#10 / / Karin:

Tänkte bara säga att jag har läst din blogg ett tag nu och jag gillar den såå mycket!

Fortsätt uppdatera med härliga inlägg.

#11 / / Kerstin:

Underbart!!! Vad jag gillar dina bilder och texter. :)

Ha det gott.

#12 / / Soya ★:

Du för go!

#13 / / Anki J.:

Hahaha...du är då för festlig ;)

Ser ut som ni har en hel del att göra om dagarna i alla fall...

Kram på Er

#14 / / Mrs.S:

Vilket härligt collage av bild och text!

#15 / / Jenny:

Hahaha!

För Esthers skull hoppas jag att hon får nåt annat "smoked" att äta på än golvplankorna.

Kram

#16 / / Linda:

wow det låter ju assnyggt. jag gillar att det e charlie som e bossen. tänk så liten och redan så bra smak! Ni har gjort ett bra jobb ;.)

Massa kramar till er alla

#17 / / Sanna:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

#18 / / Josefine:

Det här måste vara den mest intressanta renovering jag varit med om. Jag ser med spänning framemot vad de två tycker om det färdiga resultatet, och förstås det som händer däremellan. =)



Kram

#19 / / Nina:

Haha, oj vad jag skrattade. Underbar bild och underbar text:-D

#20 / / I n i s e n:

Haha, du är så himla härlig!

#21 / / Sanna:

Men alltså, din blogg är oemotståndlig!

Såå himla mysig och rolig.



All lycka till dig och de dina.

Kramar från Sanna

#22 / / sienneis:

Ohhh du bara ÄGER kexet!!!

UNDERBART!



"Talk to the left cause you ain´t right" ;p



Kram

#23 / / I våran lilla vrå:

så mysig blogg.. å gullig hund! kram

#24 / / Solveig:

Hahaha! Vad får du allt ifrån?? Din blogg blir bara roligare och roligare! Åh Esther - söta Esther, hon har tittat på mig i 5 min nu...man blir ju alldeles knäsvag♥

#25 / / W e b - L i n n . n o:

Du har så sinnsykt Ql humor. Jeg lær så jeg detter av stolen vær gang du lager sånne bilder. :P

Jeg skriker etter meg. hehe...

#26 / / Lola:

Hihi, vad glad man blir av dina kreativa bilder! :) Och så fint ni har och kommer att få det! :) kram

#27 / / L I L I J A:

Underbar bild :D

#28 / / Fanny:

Jag skrattade jätte mycket åt tofflornas dialog!!! Hahaha, talk to the hand hahaha! ja sån humor har ja!!!!

#29 / / Äh, väx upp!:

Du har talang, tjejen!

#30 / / joacim:

Hihi, hoppas du sitter på golvet där (om det nu inte är ett montage i spegeln) och samlar inspiration för att grejsa med sovrummet...



Själva kollar vi en nybyggd villa för sisådär 3mille. Hehe, we blev bara feed up here och våra planer rök med utgångsbuden dit vi eg ville flytta.



Jag älskar dina levande bilder och du är en SÅÅÅÅ stor inspiration till mig att försöka apa efter lite smått. Hoppas inte du tycker jag är en 100% copycat...



Du äger som min systerdotter brukar säga!

#31 / / Ge Mig Livet Tillbaka.se:

Du är så rolig med dina bilder. Du får mig alltid till att le :D



P.S. Vart kan man köpa de där tofflorna? ;D (nej jag skämtar) :P

#32 / / Mia:

Din blogg är verkligen helt fantastisk. Blir lika glad och full i skratt varje gång jag tittar in. Tack för att du får min dag att börja så härligt!

#33 / / Jenni:

Haha vad gulligt, rolig bild :)

#34 / / Martina:

Fasiken vilken härlig blogg, bara ler åt allt =)