/ Bilder /

Ett par flyttlådor

Flyttlådor från IKEA
#1 / / Mico og Linn:

Hihi så søte :D

#2 / / Solveig:

Dina två fotomodeller är bedårande! Ester verkar mer medveten dock...men hon har ju varit med längre och har vanan inne...;)

#3 / / Therese:

Ja man måste ju packa det viktigaste först!♥

#4 / / Paula:

störtsköna bilder. Tänk om man hade hälften av din fototalang... =)

#5 / / I n i s e n:

Fniss, så sött! :D

#6 / / Helena:

hahahahaha

Så himla UNDERBARA bilder!!!!!

#7 / / Anonym:

Vad använder du, baddräkt eller bikini?

#8 / / Christina:

åh vilka underbara bilder ! (som vanligt..) ;D

#9 / / Soya ★:

Jag har fått mig en bunt flyttlådor idag med :)

#10 / / Annika:

Ha ha! Underbara bilder!

#11 / / Elin, elinphoto.se:

Gud, så gulligt! Vilken tur att du har packat ner det viktigaste :-)))!



Stor kram // Elin

#12 / / Linda&Ebba:

Ser att du packat det viktigaste =)

Själv har jag tagit en paus i målandet... de orangea skåpluckorna i tvättstugan har irriterat mig sedan jag flyttade in, och jag vägrar flytta ut innan de är vita!

#13 / / ida:

Vilka söta bilder =)

#14 / / Jenni:

Haha jasså ska ni ha med dom också? ;D

#15 / / Anki J:

Åh, så sööööta. Så bra att det viktigaste redan är packat ;)

#16 / / Linda:

Jag ser att du packat det viktigaste! Du är för rolig du!



Tack för adressen, m@il kommer ...



Kram L

#17 / / Pernilla:

Packa det viktigaste först! =)

#18 / / mini:

jag döör. du är helt fantastisk på att fota! kram på dig och den där lille söte charlie! mini

#19 / / Kerstin:

Vilka fina saker du packat ner. :)

Ha det gott.

#20 / / Josefine:

Ja, då var hälften packat då. Bara du och peter som behöver varsin låda nu...=)

#21 / / * M E T T E *:

Fniss! Roliga bilder!

#22 / / Jenny:

Vilka underbara foto:n.. <3



Ha en fortsatt bra kväll!!



Kram, kram

/Jenny

#23 / / Emma:

hihi så söta! vill oxååå flytta och hålla på och fixa till hemmet, fast flytta, bära och stånka är ju inte allt för kul, men när det är klart är det det roliga kvar... INREDA! kul att ni blivit med hus, vi hoppas också kunna flytta här! fast inte till ett hus - än så länge

#24 / / Elin:

Vilka söta bilder!

#25 / / Gunnel:

Jamen de här bilderna är bland de sötaste jag sett! Hur bra som helst!

#26 / / B E R G O D A L V A N A. C O M - Nettan:

Helt underbart =)

#27 / / Emelie:

Gillar "tofsen" på Charlie! :D

#28 / / Helena Kulle:

Haha, jösses vad kul och SÅÅÅ snyggt i svartvitt.

Din blogg blir en favorit hos mej nu!

#29 / / Martina:

Haha sååå bra!