/ Utveckling /

Gott & Blandat

7,5 mån
7,5 mån
#1 / / Anonym:

En liten gymnast, tränar inför OS?

#2 / / mini:

hej charlie min mamma visa mej bilder på dej.

du är så himla sööt!! fina hender. hoppas jag får krama dej nånda. kram fron VIlliam.

#3 / / Annika:

Gullplutt! Goa veck och vackra ögon. :) Kram!

#4 / / På vår udde!:

Men åååh vilka fina bilder!

#5 / / Nina:

Härligt collage. Du är ju så makalöst duktig.

#6 / / Sienneis:

Ah, han ÄR för gooooo!



Hoppas ni mår bra allihopa!

Soliga hälsningar från

Soldyrkarn

#7 / / Linn og Mico:

Så fine bilder

#8 / / ida:

Ååh han är så söt =)

Kram

#9 / / sofia:

Charlie är fortfarande en av dom absolut sötaste barnen jag vet. Och han blir bara sötare och sötare.

#10 / / Anonym:

Härliga bilder som vanligt...



Man måste blanda ut den mer för dom små, då går det bra.

Vi får se hur Elias mage blir, i värsta fall får vi väl ge honom lite mer katrinplommon för att få fart på magen :)

Det är bara en nödlösning tills den andra vällingen kommer tillbaka.



Kram kram!

#11 / / Pearl:

du skapar så jävla vackra bilder.

#12 / / Anonym:

hahaha, jag råkade skriva till fel bloggare så om du inte fattar något från mitt inlägget ovanför här så förstår jag dig :)

#13 / / sunis:

hohoho! din lilla charlie är ju född akrobat. ;D

#14 / / Therese:

Vilka fina bilder du tar! ser att det är en liten akrobat ni uppfostrar ;) eller kanske bandy målvakt.....handbollsmålvakt?

#15 / / Hellea:

Jag blir så glad av dina bilder!!!!

#16 / / MissyElliot:

Jag har sagt det innan och säger det igen:

Vilka underbara bilder du tar...

Sötaste lillkillen...

#17 / / barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!:

Vilket fin blogg! Och underbara bilder!

Ramlade in på din blogg och älskar den. Du är otroligt duktig att fotografera. :)

#19 / / HANNA:

Hej vilken fin design du har på bloggen.. Jättesöt son du har :) Besök gärna min blogg och skriv vad du tycker om den!



HTTP://h88.BLOGG.se

#20 / / Johanna:

Sikken vildkaka! :D

#21 / / Anonym:

Jätte söt :D

#22 / / Anonym:

Haha.. så charmig!

#23 / / Malin Pousette:

Gud vilken underbar blogg! Vilka fantastiska bilder du knäpper och vilken söt liten Charlie har!! Kram

#24 / / Ge Mig Livet Tillbaka:

Tack för dina fina ord vännen, de värmer verkligen. Det känns så skönt att kunna skriva ut precis vad man tänker och avd som faktiskt händer med min kropp och skriver i en helt ren blogg, fri från humorstämpeln.



Tack för att du följer mig!

#25 / / Matilda:

vilken liten gymnast! och med riktiga tåsträckningar också.. hihi! :-)



hoppas allt går bra med flytten!

#26 / / joacim:

Hihi, han e gosig och du är underbar med dina bilder. löve



#27 / / smäm:

du är ju för bra. bara hos dig kan en bild med en nedkladdad barnmun se fin ut!

#28 / / Miss Muffin:

Charlie måste ha coolaste barnfrisyren ever! Otroligt fina bilder precis som vanligt! Gillade verkligen fotona på bladet under också. Kram!

#29 / / Josefine:

Jättehärliga bilder som vanligt. Du han kanske en blivande os-gymnast där? =)

#30 / / cpmamman:

Här är det verkligen underbara bilder. Om man bara inte vore så bloggtokig. Fast å andra siddan. Läser man typ 100 bloggar kan man väl gott följa en till...

#31 / / Martina:

Så jäkla bra bilder, nu börjar jag ju nästan tom svära. Vilken vig söt pojke du har =)

#32 / / Administrator:

Most women would prefer to christian louboutin shoes save their money until they can afford a real pair of cheap christian louboutin shoes rather than a pair that just looks like christian louboutin online.When you buy women's designer shoes, not only are you getting to wear the samebody to buy louboutin shoes online shoes as your favourite celebrity, you are also getting a pair of shoes that will last longer and look better than almost any other christian louboutin 2012 shoes you have ever like christin louboutin pumps bought.Discount designer discount christian louboutin shoes, such as those from Christian Louboutin and cheap christian louboutin, can be found if you look in the right places.