/ Tisdagstema /

Tisdagstema - ljus

Bläsinge Hamn på Öland

Skymningsljus. Fler bidrag hittar du här. :)

#1 / / Pialotta:

åh så vackert ljus i din bild och själva motivet.. jag bara njuter:-) /Pialotta

#2 / / em:

Jättevackert foto på temat! Ljuset ser underbart ut...

#3 / / Anna:

Läcker!

#4 / / vexy:

vilken härlig bild

#5 / / Sandra:

Åh vilket fint foto :) Du lyckas alltid få sånt djup i dina bilder!

#6 / / Anonym:

shit vilket maffigt ljus! ibland är det så vackra himlar att man tror att det är målat. Älskade vattenbilderna nedan! Såna vill jag också ha på min bebis när den kommit ut och kan börja gå och bada. Kram till dig (hoppas att du fortfarande mår bra/bättre!)

#7 / / Anna carin:

Underbar plats på jorden ser din bild ut att vara. Fint kvällsljus och vackert djup i bilden.

#8 / / Bokmalen:

Skymningsljuset när det är som vackrast!! ;)

Kramen, Maria

#9 / / Sirpa:

Verkligen jättefint ljus!

#10 / / Annica:

Ännu en underbar bild!



Undervattensbilderna nedan är ju för wunderbara också! Våra knoddar är nog ungefär i samma ålder...

Kramen

#11 / / Nilla:

Vilken häftig bild!

#12 / / Kerstin:

Underbart ljus i din bild. Där kan man gå länge. :)

Ha det gott.

#13 / / christina:

Jätte fin stämning i bilden! Jag känner riktigt hur skönt och avkopplande det är att vandra där./ha det gott!

#14 / / Annika:

Så fantastiskt vackert! När jag ser Esther gå där, så saknar jag Ville ännu mer. Han har åkt till Stockholm och vi kommer inte att ses på över 2 veckor. Lilla hjärtat - ingen ligger och värmer mina fötter när jag sitter vid datorn. Och ingen viftar på svansen bara man går förbi. Ja, du hör ju. :) Tack för alla vackra, härliga och roliga bilder du bjuder på! Kram!

#15 / / B E R G O D A L V A N A. C O M - Nettan:

Vilken underbar bild. Fantastiskt ljus!

#16 / / Emelie:

Wow! Vilken underbar bild! Så häftigt ljus!

#17 / / Hasse:

En vacker bild visar du. Ha det gott.

#18 / / johanna:

gilla bilden.

#19 / / Jossi:

Åh va underbar bild, ljuset är fantastiskt! :)

#20 / / joacim:

Vilken härlig mix av elementen himmel hav och ljus!

#21 / / AnnaKK:

Gudars så vackert...! :-)



#22 / / Anne-Lie:

Gillar verkligen ljuset i din bild - speciellt effekten på himlen! Det är svårare med vattnet - men det glittrar på bra!

#23 / / Lynn:

Vacer bild :)