/ Tisdagstema /

Tisdagstema - sliten

Sliten

Sliten nallebjörn. Fler bidrag hittar du här. :)
#1 / / Anonym:

Sliten och ledsen :-( Men det ska han inte vara du har honom ju kvar. Härlig bild!!

Har tjyvläst här ett tag och inte kommenterat men jag vill gärna säga att dina bilder är underbara. Alltid med en liten glimt av humor. Det är så kul att se dem varje dag.



Ha dé gott!!

#2 / / Jenni:

Aww så sött :)

#3 / / Mico og Linn:

Så fint bilde ^^

#4 / / Pearl:

jättesöt nalle, du tar så mysiga bilder :>

#5 / / Kerstin:

Åh, så söt bild. Och nalle. Och tolkning. :)

Ha det gott.

#6 / / Nadja:

I feel bad for ya!

#7 / / Anonym:

Næmmen, sett noe så søtt :)

#8 / / Eva-Marie:

En sliten nalle kan aldrig vara fel! KRAM

#9 / / Artlover:

En ensam och en sliten nalle som har varit älskad en gång. Den är är ledsen och saknar sin älskade vän som har tröstat dig en gång. Den bilden berörde mig. Tack!

#10 / / Peter:

Läcker bild. Gillar verkligen dina bilder, du har en skön stil!

#11 / / Therese:

Om jag får sparken är det ditt fel....har nu tokläst hela din blogg och jippie vad glad jag blev....jag hoppas att min chef har förståelse!

Kram kram♥

#12 / / ELLEN:

riktigt sött :)

#13 / / Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.:

du hade kunnat lagt upp en bild på mig ;)

du hade kunnat lagt upp en bild på mig ;)

#15 / / inteutanmindotter:

Jättefin bild; som vanligt!

Hoppas att tabletterna hjälper nu!!!!

#16 / / Annica:

Jättehärlig bild! :)