/ Allmänt /

Nej

Jag klarade det inte utan har suttit framför skärmen ett flertal gånger under helgen. Har iofs bara "uppdaterat" mig lite så det har inte varit några allvarliga överträdelser. Hopplös? Mhm! Gaaanska så... :P
#1 / / elmida.se:

Jag vet preciiiiiiiis hur det är!

Jag är helt makalös på att "bara kolla lite", men fasiken, man blir alltid sittandes!

Skulle behöva lite "dataledigt" ett tag, om jag klarar det.....



Kram på er!

#2 / / Anonym:

här en till som känner igen sig. det är svårt att hålla sig. man ska ju bara... å så tar det två timmar...!

#3 / / Miss Muffin:

haha... men det är ju skitsvårt. jag känner mig handikappad i hemmet när jag inte ska använda datorn. jag har en känsla av att det är något jag verkligen måste kolla - vilket det aldrig är direkt. jag måste åka bort från min dator för att kunna låta bli att tafsa på den så fort det blir några sysslolösa minuter. hemskt. men även om det bara blir lite mindre datortid så är det ju bra. kram kram

#4 / / inteutanmindotter:

Ja, det är märkligt att det ska vara sååå svårt att hålla sig borta från "dumburken"! Men, var det bara lite "uppdateringar" var det väl inte så farligt!? skratt

Kramen!

#5 / / Fia:

Jag tycker att det var starkt jobbat ändå! Jag har stora funderingar på att införa en datorfri dag/vecka här hemma. En hel helg skulle jag aldrig fixa utan abstinens, men en dag borde väl gå? Jag skulle kunna välja måndagar då jag ändå jobbar kväll och inte är hemma förrän klockan 20. Smart va? ;-)



Kram på dig!

#6 / / hemmabloggaren:

Visste väl det :D



Jag skulle aldrig kunna hålla mig heller så det så.

#7 / / fyugbh:

We are a professional replica designer handbags wholesaler,we mainly offer cheap designer handbags,replica jewelry and replica eyewear . our fake designer handbags are AAA quality,popular new styles,100% quality guaranteed. wholesale designer handbags from our website, you will get big discount and free shipping, we also accept dropshipping.we can ship them to USA,UK,Canada,Australia etc.

#8 / / fwfded:

We are a professional replica designer handbags wholesaler from China, supplying cheap designer handbags,replica jewelry and replica eyewear. high quality, cheap price, we also accept drop shipping.we can ship the knockoff handbags to US,UK,AU,CA etc countries. on our online shop, you can find there are thousands of different new styles replica designer handbags for you choose. you can set up your own store, wholesale designer handbags from us, and sell them in your country for large profit. isn't it a good idea to retail fake designer handbags?come to join us.You'll never regret it!