/ Tisdagstema /

Tisdagstema - inifrån och ut

Nalle på väg...

#1 / / Jag och fotbollsspelarn:

Hehe, glad att jag kunde påminna ;) ha så mysigt namnsdagsfirande nu hela dagen.



Kramkram

#2 / / LILIJA.COM:

Men vad söööt :)

#3 / / Zarah-Lou:

Åh, jag önskade alltid att min nallar skulle börja leva när jag var liten. Men det är nog Charlie som har fått den förmånen verkar det som. ;)

Superhäftig bild!

#4 / / maritna:

gullig bild

#5 / / kadermo:

En helmysig bild, härlig tolkning.

#6 / / marie roxbro:

Vilken gullig bild / marie

#7 / / Sandra:

Åh vilken söt bild :)

#8 / / Hanna:

Super gulligt! Ser nästan ut som om nallen lever;-)

#9 / / B E R G O D A L V A N A. C O M:

Otroligt fin och stämningsfull bild!

#10 / / Anna:

Nämen vilken otroligt söt bild och tolkning!



En liten nalle som är på väg inifrån och ut i stora världen!



// Kram Anna

#11 / / Annika:

Så gulligt! Gratta Esther på namnsdagen. :) Kram!

#12 / / Beyond the sun:

Ursöt bild!

#13 / / Tekri:

men guuuuu´....jag tror ja dör va sött! Utan tvekan den bästa bilden idag!



hajk!

#14 / / catja:

Min gamla fina nalle med sågspån i har en av hundarna ätit upp...tror jag slängde andra halvan jag sparat i nostalgisyfte, nu i senaste flytten. Det var så trist...det blev jag ledsen över.

#15 / / NatureFootstep:

vink vink, det var det enda jag kom på lol

#16 / / T H E R R E fotoblogg:

Vad söt bild :D

#17 / / Anna:

Vilket underbart, underbart foto!!!

#18 / / Helena:

Awe....gud vilken urgullig bild!

#19 / / Felicia:

Haha... asså jag älskar din blogg. Kan inte sluta läsa den så underbara bilder!!!!

#20 / / Anonym:

Underbar bild!

#21 / / ELLEN:

Åh, så sött! Riktigt fint :)

#22 / / hemmabloggaren:

Vilken fantastisk vinkel, du är bäst!

#23 / / Misen:

Fantastisk bild, man ser verkligen hur han längtar ut! Kram!

#24 / / Anki J.:

Sena grattis-hälsningar till Esther på namnsdagen!

Nospussar fr Jankils ligan

#25 / / u:):

När jag kollade almanackan så Visste att jag kände någon Esther... Men jag kom inte på vem bara förrän nu. Hundkex att fira med kanske?



Gillar dina idéer med bilderna. Jätte gullig.



Jag var barnvakt i helgen och jag är ju så kär i mina systerbarn. Jag gillar verkligen att låna dem. Lilla J la huvudet på sne och log så man smälter. Livsfarligt. *ler. Självklart göra sånt som man inte får. JAJJA men om man ler så funkar det ändå.

Ja, E han är inte så dålig han heller på att charma. Man min T han bjöd på vindruvor och de försvann i ett jehu.



Jag är ledig idag från jobbet och solen skiner. Snacka om tur :)

Tar en promenad strax. Vi höres.

MVH U:)

#26 / / Jossi:

så sött! :)

#27 / / Rebeccas.se:

Underbar bild!

#28 / / Gunnel:

Ah, men guuud så söt!! Och för övrigt en lika snygg bild som alltid när man tittar in hos dig!

#29 / / Åsa:

Fin tolkning av tisdagstemat !!

Ha de gott :-))

#30 / / Maria:

Aw, vad söt bild. :)

#31 / / Andi:

Hejsan

läser och tittat på din blogg var och varannan dag och är mycket imponerad av dina fotografier.

jag fotograferar lite själv också och därför tänkte jag fråga dig;

hur gör du för att få din där "ljusa" känslan i bilderna (ex. bilden på nallen)? Överexponerar du i kombination med ett stativ eller redigerar du upp bilden i något program?

Jag hade varit tacksam för svar då jag jättegärna hade velat kunna fota som du gör!

Mvh



Andreas =)