/ Bilder /

Esther filosoferar

Filosoferar
#1 / / Mitt i Fågelsången:

Gos! Tänk om vi alla tänkte efter lite extra ibland!



#2 / / ☆Soya☆:

Blev inget Kalmar den här månaden ändå :( Undra när jag ska lyckat ta mig till din fina stad och shoppa lite...



Kram på er

#3 / / Mico og Linn:

Hihi så søt. Mico gjør det i blandt også. Bare at da sitter han også sitter han å sturer i taket. Akuratt som om han sitter å teller sprekker i taket :P

P.S. du er på topp 10 listen min på bloggen i dag ;)

#4 / / Annika:

Jag undrar vad hon tänker på, sötnosen? :) Ville tänker nog mest på sin taxtjej, som han rymmer till stup i kvarten. :) Kram!

#5 / / Anonym:

vilka underbara ögon hon har. en riktig sötnos.

#6 / / Malin:

Hennes ögon är helt bedårande! :)

#7 / / Linda&Ebba:

Jag tror Esther funderar på vilken kurs ni ska anmäla er till... agility eller freestyle... agility.... freestyle... freestyle... agility...

#8 / / Anki J.:

Åh, dessa härliga cavalier-ögon ;)

hon är ju sockersöt den lilla doggen!

#10 / / ELLEN:

älskar dom undrande ögonen :)

#11 / / Nathalie:

Awww guuuuud va söt!! man blir ju alldeles awwww :P

#12 / / Tina Silver:

Åh vilka fina bilder är det du som tar alla bilder :)

#13 / / Kim:

Gud vilken söt unge & hund du har!