/ Inredning /

Våra åttiofyra kvadrat...

Har blivit utmanad av Tessi att visa hur vi bor så här kommer lite blandade bilder inifrån det bulleurugnianska hemmet som Zara-Lou så fint kallar det... 




Utmaningen går vidare till den vill ha den. :)
#1 / / TuffLoysan:

Ni har det verkligen superfint hemma som det ser ut!

#2 / / Sandra:

Jättefint hem :)

#3 / / Annika:

Så fint ni har det! Smakfullt. Och så godingarna Charlie och Ester! Ester är en liten linslus, tror jag bestämt. :) Kram!

#4 / / Anonym:

Oj vilket stiligt hem! Grymt bra smak! Man ser verkligen att det är kreativa du i nerskalat design! :)

Tack för en underbar blogg! ÄLSKAR att se på dina vackra bilder!

#5 / / Inisen:

Åh, så fint! Stilrent, men mysigt! Me lajki :) Tror jag antar utmaningen faktiskt!

#6 / / Kerstin:

Vilket vackert hem ni har. Fräscht och snyggt.

Ha det gott.

#7 / / Babbi - [Design & Foto]:

Gud vad fint, men det hade jag ändå gissat mig till att du skulle ha :)

#8 / / Jenni:

Ni har det verkligen snyggt och fräscht hemma! :D Har sett det tidigare också, men nu får man ju ännu lite mer :)

#9 / / Mia:

Vad mysigt ni har det!

#10 / / Caroline:

Åh, tjusigt. Gillade verkligen den runda lampgrejen!

#11 / / Sandra:

Fin blogg, jag gillar den verkligen! :)



Vad heter blommorna som ni har i fönstret?

Är ute efter att skaffa sådana, men inte hittat dem

i levande format. :)



Tacksam för svar!

/Sandra

#12 / / Wojtan:

Hej



Så fint ni ser ut att ha det hemma!

Älskar dina bilder.



Wojtan

#13 / / Sofie:

Snajsigt! Stilrent och enkelt. Gillade rottinglyktan.

#14 / / Bokmalen:

Vad fint ni har det!! Å stort!! Ni har 20 kvadrat större än oss!! ;)

Sen gillar jag dina bilder!! Du fotar så läckert!! ;)

Kramen, Maria

#15 / / Jes:

ÅÅÅ så snyggt - både bilder, hem och färgskala! Som vanligt Maestro! YBERSNYGGT!



Kram Jes ♥

#16 / / Jes:

ÅÅÅ så snyggt - både bilder, hem och färgskala! Som vanligt Maestro! YBERSNYGGT!



Kram Jes ♥

#17 / / ☆Soya☆:

Vilka lugna färger och skön stil.

Jag gillar verkligen känslan.

#18 / / Eva-Lena:

Vad fint ni har det hemma...

Kram

#19 / / Therre:

Vad skoj att se! :)

Jag får återkomma när jag målat och tapetserat lite ;)

#20 / / Sienneis:

Hmmm, är du säker på att ni har en liten baby OCH en hund? Hur tjusigt som helst!



Hihi, ser inte alls ut som i min dröm :D

Fniss fniss...



Trevlig helg på er!

#21 / / Lovisa:

Helt fantastiskt, det är så där ett hem ska se ut.

Underbart!

#22 / / * M E T T E *:

JÖSSES! Sådär välordnat har jag aldrig lyckats ha, ens utan barn... Duktiga ni är!



Trevlig helg där borta på "baksidan" :-D

#23 / / A & Lilla P:

Vad fint ni har det!

#24 / / Åsa:

Roligt att se hur ni har det! Jättefint!



Vilken häftig "boll-ljusstake". En sådan vill jag också ha. Det värsta är väl att Gabriel och Alexandra skulle använda den som fotboll just nu. ;-) Får nog vänta med att köpa en sådan ett tag.

#25 / / Sofia:

Stiligt och mysigt! :)

#26 / / A:

Superfint hem ni har! Ser väldigt harmoniskt ut! =)



Trevlig helg!

#27 / / Lola:

Vackert!! :)

#28 / / Zarah-Lou:

Gud vad kul! ÄLSKAR att se hur folk bor och har det! ;D



Vart har ni köpt den underbara lyktan?

#29 / / Mia:

såå fint ni har det!

#30 / / Madde:

fint ni har det :)

(själv vågar jag inte lägga upp några bilder pga renoveringskaos, haha!)