/ Bilder /

Saknar sommaren

Sommar!
#1 / / NIna:

Ååå VILKA BILDER. Nu saknar JAG ME sommaren...

#2 / / Bokmalen:

Me too!! Saknar verkligen vår underbara sommarsemester genom Sverige. ;) Tänk att vi bor i ett sånt vackert land!! ;)

Vad bra att det gått bra med Esther!!

Kramen, Maria

#3 / / Caroline:

Härligt!

#4 / / Linruz:

Har haft en sååån jullängtan idag efter ha läst julnummer av inredningstidningar. Men när jag ser dina bilder känns inte sommaren så dum heller!!!

Kram Lina

#5 / / Anna:

Jag bara älskar sista bilden :D

#6 / / Mitt i Fågelsången:

Jag med!!!!



Mörkret kryper på. Annat kryper på oxå...



Tack för dina alltid så härliga bilder!

#7 / / Caroline:

SVAR: Hehe okej :P

#8 / / Anette:

Jag med!



(Superfina/härliga bilder!)

#9 / / Caroline:

Ja, vad härligt det skulle vara med lite sommar. Det är så tråkigt med korta dagar och kalla regn. Brrr!

#10 / / Benedikte Bull:

Gud for noen herlige bilder! Elsker bildet av hunden! :D

#11 / / Åsa P:

Åh... Håller med!! Älskar sommaren då allt känns mycket lättare. Det är ljust på kvällarna och inte så mycket kläder behövs. Men hur det än är så kommer vi närmare sommaren för varje dag som går (gäller att vara positiv i höstmörkret)!!

#12 / / jenny:

Lustigt, skrev precis ett inlägg om att jag nu skulle åka bort till Thailand. I mina drömmar.. suck..



Du gumman, du vet väl om att du är så oerhört inspirerande?



kram



ps: se till att göra en barnbok med dära arga kaninen, lovar att det blir en given succe!

#13 / / Maria:

Underbara bilder. Så ljusa och fina!

#14 / / L I L I J A:

Åhhh, underbara bilder & färger!

#15 / / hemmabloggaren:

Jaaaaa, jag me´! Jag hatar höst och vinter på riktigt.



Kram till dig och familjen.

#16 / / joacim:

Oj vilken chock gå ut i dag. Storm, iskallt och LÅNGT från underbara sommar. Värme är underskattat!

#17 / / Anonym:

Åhhh jag skrev precis att jag tror jag har d-vitamin brist! Vi saknar också sommaren! Men nu kommer iofs en av mina favvo tider JULEN!!! I love it! I år måste vi ju ha gran också, menar Elin måste ju få ha gran!

#18 / / tina:

Åh, jag med!



Finfina bilder, som vanligt.

#19 / / cecilia:

ja, visst saknar man sommaren.. Men jag gillar hösten och vintern (när den är lagom kall och de finns snö) och önskar just nu inte mig tillbax till sommaren. Alla tider har ju sin charm. kram

#20 / / Lotta:

Underbara bilder! Älskar färgerna och ljuset i bilderna. Nu börjar jag också längta efter sommaren!



#21 / / Linnea:

Åh, jag älskar dina bilder :)

#22 / / Jennie:

Jag längtar till din blogg varje dag för att se nya vackra bilder, fortsätt blogga.



Blir på så bra humör och inspireras så av dina foton! :)

#23 / / wettexvärlden:

Hittade hit via Sandra. Tack gode gud.



Bilden på Esther gjorde min dag! :)

#24 / / TuffLoysan:

Men hösten å vintern som är så mysig juh =)

#25 / / Mikaela:

Blir helt kär in dina bilder! =)

KRAM!

#26 / / Camilla E Lindström:

Vilken fin blogg du har och söt bebis!



Nu har du sista chansen att Vinn en handväska värd 950 kr från Caia of Sweden



Tävlingen pågår tills onsdagen den 4 november kl. 23:59.



Tävla här:http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-handvaska-fran-caia-of.html



PS. Imorgon startar en ny tävling, då är vinsten en snygg tröja från Jumperfabriken

Mvh Camilla

#27 / / Hannah:

Hej tjejen!

Har följt din blogg ett tag nu och jag älskar dina bilder, och kaninen är ju underbar :) Alltid kul att se nya jävelskap från den lille rackaren ;P Tänkte höra, för ett tag sedan la du ut adressen till hur man gjorde sin egen handstil, har du lust att göra det igen? Hittar nämligen inte det inlägget :/ Ta hand om er allihop! Kram

#28 / / Frida:

Jag tänkte skriva: "Var hittade du det fina vädret?" Men så såg jag att det stod "Saknar sommaren" Haha xD

#29 / / Frida:

Jag tänkte skriva: "Var hittade du det fina vädret?" Men så såg jag att det stod "Saknar sommaren" Haha xD

#30 / / Äh, väx upp!:

Men så söt han är. Nä, nu längtar man inte alls tillbaka till sommaren, där man sitter och huttrar med kalla fötter... Inte alls...

#31 / / Hanna:

Härliga bilder. Jag längtar tillbaka till sommaren. Känns som att den bara försvann.

#32 / / Jes:

ÅÅÅ jag med... Underbara bilder!



Kram Jes ♥

#33 / / Emma:

Wow vilka bilder.Älskar den sista bilden.:)

#34 / / Drea:

Jeg savner også sommeren. Nydelige bilder! :)

#35 / / Hannah & fjärilshundarna:

Helt gryma bilder!!! Kärlek vid första ögonkastet. ;)



Trevlig helg!

#36 / / Simon:

Gud vad härliga bilder, sista var ju helt underbar! :D

#37 / / Sandra:

hahaha sista bilden alltså! för härlig :D

du 'är superduktig, älskar dina bilder :D

#38 / / Maria:

Hej! Vilka underbara bilder du tar!! Tänkte höra med dig om du har lust att dela med dig hur du har ställt dessa bilder för att få de vackra färgerna och den sköna stämningen. Skulle vara jätte tacksam för din hjälp!! Trevlig helg, hälsningar Maria