/ Kaninskrället /

Städdag

Kaninskrället städar
#1 / / minea storfors (foto):

HAHAHA vilken rolig bild :>

#2 / / Mitt i Fågelsången:

Du är helt underbar med dina foton!!!!



Men vet du, snart gör Charlie det där själv - om sisådär 3-4 år...

#3 / / Helena Kulle:

Haha, rätt kanin på rätt plats :))

Se till att han sköter julstädningen åsså.

KRAM

#4 / / ina-bina:

Duktig kanin!

#5 / / Nina:

Haha oslagbart!

Du är bäst!

#6 / / Lovisa:

Haha, gud vad härligt med en kanin som städar.

Var finns dem att köpa?

Gillar ögonbrynen ;P

#7 / / Mamma Mimmi:

En sån assistent vill jag ha! F-n vad ont det gör att trampa på Duplo mitt i mörka natten...

#8 / / Zarah-Lou:

Kaninskrället gör äntligen lite nytta! ;D

#9 / / Caroline:

Fortsätta hemma hos mig? :P

#10 / / Emil:

haha. riktigt skönt att få ett litet leende på läpparna av bilden. behövligt mitt i tentapluggandet.

#11 / / saravillfara:

Det ser inte självvalt ut det där. Hoppas ni betalar honom bra. :)

#12 / / Sara:

Hejsan svejsan! Jag är en sådan där doldis som alltid läser men aldrig kommenterar, men den här gången kan jag inte hålla mig! Jag måste bara säga att jag fullkomligt älskar dina bilder! I synnerhet de med kanien. De är verkligen helt underbara! Jag blir så glad av att se dem!



Ha en finfin dag! :)

#13 / / Wojtan ♥:

Hej



Vilken söt liten hjälpreda du har där hemma.

Fantastisk bild i vanlig ordning på denna blogg :)



Kram Wojtan

#14 / / Veronica Berling Filipsson:

HAHAHA! elakt skratt

Kan han gott ha, KANINSKRÄLLET!!! >:)



Äntligen gör han lite nytta! ;)

#15 / / Linda - ehtela.com:

hahaha! ja det gäller att utnyttja alla resurser :) även gosedjuren :P

#16 / / Ann-Louise:

Helt underbar bild!!!

#17 / / Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Åh, du är så härlig!

#18 / / Anonym:

Hahahaha! Grymt snyggt fotat & knåpat!

#19 / / Anette:

Hahaha! Klart alla i familjen ska städa ;)

#20 / / Benedikte Bull:

Hahahaha ;)

#21 / / Blue Harvey:

aaaw, din kanin är hur söt som helst, även om han är elak ibland